Kartoffelleed

in #thelionslegion7 years ago

Nu het nieuwe jaar van start is, dacht ik 'laat ik eens wat gezonds gaan eten'. En zeg nou zelf, wat is er gezonder dan aardappelen of salade? Dus aardappelsalade moet echt ubergezond zijn.

aardappelsalade-kopfoto.jpg

Ik naar mijn lokale kartoffelsalad-supplier, blijkt die het alleen in de zomer op de kaart te hebben staan. Bij navraag bleek ook nog dat het echte goede spul bij de sligro vandaan komt en een quick-search bij de appie bevestigde dat.

Waar haalt de gewone man goede kartoffelsalad vandaan? En nee niet dat AH Basic gedoe, maar het echte spul. Ach misschien moet ik dit ook maar zien als een seizoensproduct: zoals met aardbeien, alleen in de zomer maanden te verkrijgen.

recipe-15475.jpg

Of toch maar toegeven aan de methadon-oplossing en de appie-supply aanspreken? Misschien is dat best te doen? Warme stokbrood uit de oven erbij en een vleugje ketchup?

Anyway, het is zondag dus ga me niet druk maken over aardappelen en andere salades. Deze dagen een heerlijk weekendje NodeJs staan, dus genoeg om mijn tanden in te zetten en eens goed vast te bijten :)

Maak er ook een leerzame dag van en don't forget to be awesome!

Carpe die '#FirstWorldProblems' Diem!

Sort:  

This blog is mentioned in

logo.jpg

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 62832.46
ETH 3374.71
USDT 1.00
SBD 2.48