A sweater a day, keeps global warming away

in #thelionslegion7 years ago

Het is warme truienvrijdag! Heb jij er een aan? Een trui? Ik trek eigenlijk veel te weinig zo'n ding aan, hoodies zijn meer mijn ding. En eigenlijk is een hoodies niets anders dan een trui met een totaal nutteloze capuchon er aan. Maar ja... Een capuchon is altijd precies 1 capuchon meer dan geen capuchon. Dus denk dat ik vandaag voor de warme hoodie-dag ga.

IMG_20180202_101720.jpg

Truien, ik zie ze niet zo vaak meer in het openbaar (afgezien rond kerst, het lijkt dan wel een ware invasie van foute kerst truien, maar dat fenomeen is na derde kerstdag voorbij), het is tegenwoordig veel normaler om met een t-shirt of hemd over straat te gaan.

IMG_20180202_101550.jpg

Ik vroeg me af of dit zou komen door global warming? Dat de hoeveelheid truien in een samenleving recht evenredig afneemt met de toename van warming in global warming? Natuurlijk heb ik even gezocht, maar heb geen studie kunnen vinden waarin dit verband wetenschappelijk is onderzocht....

Anyway heb je nog een topic nodig om op af te kunnen studeren, dan is dat wellicht iets waar je in kan duiken!

Vrienden, ik ga vandaag lekker aan de slag. Heb weer de nodige todos op mijn lijstje staan. Maak er een mooie vrijdag van en don't forget to be awesome!

Carpe die 'kachel uit, trui aan' Diem!

IMG_20180202_101619.jpg

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 55216.42
ETH 2325.60
USDT 1.00
SBD 2.33