Niets zo saai als een bos van verkeersborden...

in #thelionslegion7 years ago (edited)

kunst14.JPG
Al kan het anders (maar bij wet verboden).
Misschien heb je ze al eens tegengekomen, die gepimpte signalisatieborden. Soms grappig, soms ernstig, maar steeds gevat.


kunst1.JPG

kunst2.JPG

kunst3.JPG

kunst4.JPG

kunst5.JPG

kunst6.JPG

kunst7.JPG

kunst8.JPG

kunst9.JPG

kunst10.JPG

kunst11.JPG

kunst12.JPG

kunst13.JPG

kunst15.JPG

kunst16.JPG

kunst17.JPG

kunst18.JPG

kunst19.JPG

kunst20.JPG
Nu blijken veel van deze creaties van de fransman Clet Abraham afkomstig te zijn. Hij beschouwd zijn werk als streetart, de officiële instanties noemen het dan weer vandalisme.
Voel je vrij om deze blog aan te vullen met de borden die jij tegenkwam.


Vergeet niet om eens een praatje te komen maken op ons discord kanaal, van harte welkom.



alldutch.gif

Sort:  

vermelding.jpg
Klik op de afbeelding om deze terug te vinden.

Ik werk zelf in de geleiderail en sta dus dagelijks langs neerlands wegen. Kom zoveel gekke situaties tegen. Vind dit ook een hele leuke post omdat het met mijn werk te maken heeft. Even door mn mappen gebladerd en ik heb nog een leuke kunnen vinden 😁
814B97AF-A9C5-4DB2-99F2-683ECF87E24B.jpeg

Dat bord is niet eens zo raar, het klopt zelfs volledig...Ik bevond me niet "hier", maar "daar"... hahaha
Toffe foto...

dat wel ja...dan zou op de plek waar je wel staat een bord “je bevindt je hier” moeten staan. Dan is het niet meer zo verwarrend lol :p

Ik misschien zo'n bordje meezeulen met "ik bevind me hier" erop...
:-))

Whaha lmfao..zie t al helemaal voor me...wel jammer dat deze wegwerker het algemene beeld versterkt van de lage hersencapaciteit van deze beroepsgroep...ik zie het altijd zo “ waar gewerkt wordt, worden fouten gemaakt. Als er geen fouten gemaakt worden, wordt er ook niet gewerkt” 👍🏻😁

dus; fouten maken=werken; van werken word je moe... ik maak liever geen fouten...(ben nogal lui van aard, hahaha)

Fout is de reden waarom we werken..en de waarde die we geven aan fiat geld...ik werk en ben de beroerdste niet, maar zou liever betaald willen worden voor de bijdrage die ik lever net als met crypto’s 😄

Als pre-gepensioneerde is mijn bijdrage vrij miniem ... dus wil ik liever geen loon naar werk
😄😄😄

20180116_095838.jpg

Gewoon in rotterdam

bedankt, da's 'n goeie... Maar euh...geldt dat alleen voor mannen? (hahaha)

Ja, wij vrouwen in Rotjeknor kunnen gewoon los gaan.

Haha ik vind ze leuk verzonnen!

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 60526.80
ETH 2335.69
USDT 1.00
SBD 2.53