THE DIARY GAME : DATE 23.08.2020 - Day 23/50

in #thediarygame4 years ago

З днем прапора шановні :)

image.png

А день почався з будильника, 6:20
Потім ще раз 6:30
І останній - 6:40

Встав пораньше бо тре було тренувати силу волі!

Випив склянку води, ванна, туалет, ванна, вдягнувся пішов на зупинку.
Їду бігати.

Є в нас така ініциатива - Спартанська Миля

Кожної неділі у 8:00 або взимку у 9:00 збираємось на Поштовій Площі і бігаємо.

3 км, потім розминка, потім в зворотньому напрямку ще 3км
Ось:


image.png


Но треба почати з початку:)

Цікаве було вже в метро.
Обожнюю рекламу, якщо вона зроблена зі смаком.
В цьому випадку зі смаком ніг та поручнів (якусь гидоту написав, а реклама дійсно крута)


image.png
підпис - нігті за які не соромно


Ну круто же!

Далі фото на яке не дивяться якщо вам ще не має 18 років. Там буде жовстоке протистояння системі!


image.png
трошки притулився


А ось і сама Поштова Площа.
Тут є щось неймовірне як на мене. На цьому фото.
Дивись уважно:


image.png
Київ, Поштова Площа восьма ранку, свято, вихідний


Знайшов цікавинку?

Ото ті діти на самокатах. Восьма ранку твою ж мать, вихідний!
Це треба ж так любити той самокат щоб в цей день в цей час вже бути тут!

А я дочекався ще бігунів і ми побігли.

Після бігу по морозиву у макдональдсі и додому. Це сьомий раз коли я щось купляв у макдональдсі.
Ну ладно не сьомий. 23-ій. Ну тобто я не часто там щось купляю.

Колись не хтів капіталістів кормити, а зараз просто є і інші місця. Але морозиво в них чудове! Ну й коштує 45 грн. Їв так зусереджено що воно всмоктувалось ще у роті.

Вже коли їхав додому у тролейбусі побачив ще щось.
Знаїдеш ?
Шукай:


image.png

шарада


Ну то знайшов чи ні?

Ну ладно, ось вона, сфоткав ближче:


image.png
вимкнути всесвіт


Їду думаю зараз натисну, ї прокинусь в іншому вимірі а ця матриця вимкнеться.

Натиснув і ось.

Я то розумію що для вас нічого не сталося, тому що ви нічого не пом'ятаєте, як воно було до того, а якщо я почну розповідати то ви мені не повірите. То й годі почитнати.

Ще купив кавуна, сам розрізав і ... дуже смачний:


image.png
смачний кавун дуже смачний


Ще з цікавого на сьогодні? Осьо сиджу їм пельмені. Розморожую води котру поклав в морозилку на хвилинку охолонути 6 годин тому.

У сусідній вкладці чекає мене кіно "Just Mercy"

Тому це, до побачення, кіно чекає:)

image.png

Sort:  

Маю надію, що кіно сподобається))
#onepercent #ukraine

Сподобалось:)

Як круто українською😃 Розумію, що це тільки на свята, але все ж🥰
Якщо в пості є про кавун, я кидаю мій кавуновий спецбанер)

#onepercent #ukraine
6VvuHGsoU2QBt9MXeXNdDuyd4Bmd63j7zJymDTWgdcJjnzmxjcH7eJ9PiLdjJgFTV5vQpFdfpxjACVMWiAhSkcNKQQMvLUhvWMQbvK49kYdrr5uhqp8S2uFVAJPH9x.jpeg

Вау, дуже крутий банер:)
закортило кусьнути кавуна, пішов..

В масочке, молодец) я так отвыкла их носить. 😷

та ничего интересного, жарко в них:)

Вот блин и действительно прошлый арбуз своей рукой тёща испортила ))))

так и я о том:)

Ого. Необычно читать)) но прикольно.

ти бач як буває:))

This post has been rewarded by curator of "The Community of Three Countries Ukraine Russia Belarus" with support from the Steem Community Curation Project.

За этот пост проголосовал куратор «Сообщества трех стран Украина Россия Беларусь» при поддержке проекта Steem Community Curation.

Напомнил про Макдоналдс! Как же хочется мороженого оттуда, оно там такое вкусное 😍

#onepercent #ukraine

Thank you for taking part in The Diary Game on Steem.

Keep following @steemitblog for the latest updates.

The Steemit Team

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.030
BTC 59181.56
ETH 2521.00
USDT 1.00
SBD 2.47