The Diary Game : 6/10/2022 - Гарна погода! Бігав, наївся мошок, зробив багато фото

in #thediarygame2 years ago

Сьогодні хмар не було, дощу не було, було тепло, сухо та дуже сонячно! Тому вирішив вийти на пробіжку у парк!

І добре що так зробив!
Сонечко, різнокольорові дерева, тепло, красота!

Але після першого кілометра бігу стало важкувато бігти, давно не бігав...

Та став відкривати рота широко щоб вдихати більше кисню, бо його стало для мене замало)

І тут почалася біда, в цей добрий сонячний теплий день в парку, в півітрі літає купа мошок!

Просто тучи!

І я трохи тих туч понадкусував)))

А ще робив фото!

Ось це прямо під час пробіжки зробив


IMAGE 2022-10-06 19:11:14.jpg


Не зміг пробігти щоб не сфоткать

А потім ще з іншої сторони


IMAGE 2022-10-06 19:13:28.jpg


А потім піднявся і потім ледь ледь побіг

Дуже складно пішло після перерви на фото

Але потрошки потрошки побіг далі

Далі мене чекав ще один кадр, котрий я примітив на початку пробіжки. Примітив щоб повернутись. Бо то початок пробіжки, звідки почав туди планував повернутись. А до грибів не планував повертатись) Тому їх одразу сфоткав.

Брешу, не одразу. Спочатку повз пробіг, потім подумав що сюди я не повернусь сьогодні вже, тоді повернувся і сфоткав)

А ось початок парку. Один з «початків" парку)


IMAGE 2022-10-06 19:25:26.jpg


Ну круто ж, сонячно, яскраво

Не втримався, ще й з вікна фоткав)

От би ще телефон з більш крутішою камерою!


IMAGE 2022-10-06 19:27:07.jpg


На фоні поки писав, ще трохи слухав Леся Подерев’янського інтерв’ю
Ото крутий дядько)

Я його творчість послухав уявляешь, тільки в 2021 році)
Ото все - Дохуя Масла, Кацапи, Гамлет, про вагон в котром науковці та митці і ото все інше

Тільки ось рахуй рік тому, бо це було восени, у жовтні 2021 року



А ще сьогодні забрав окуляри робочі з пошти
Ну ви поняли навіщо окуляри якщо що


IMAGE 2022-10-06 19:35:57.jpg


На тому у мене за сьогодні все

Ну як все, зараз ще зідзвонюсь з дитиною, має зробити домашку. Матиматика, має розвязати приклади, написати відповіді та сфоткати для мене

Двозначні цифри він ще до школи складав. Тобто зараз йому геть не складно і то теж трохи проблема. Бо йому інколи таке враження, не цікаво на уроках

Пішов дізнаюсь що там математика, тай буду лягати, завтра ранній підйом: як завжди, зарядка та холодний душ (якщо горичу дали, бо сьогодні не було горячої зранку, без горячої я в холодній ще не купався цієї осені)


А, ну ще скріншот моєї пробіжки


IMAGE 2022-10-06 19:44:29.jpg


Побачимось у майбутньому
(але коли побачимось то вже буде сьогодення)))

Sort:  

You've got a free upvote from witness fuli.
Peace & Love!

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 63177.41
ETH 2439.37
USDT 1.00
SBD 2.58