You are viewing a single comment's thread from:

RE: THE DIARY GAME : Date 6.08.2020 - Day 6

in #thediarygame4 years ago

А як я проводила літо, коли мені було 19?😜 пиво на лавці щовечора, дискотеки пару разів на тиждень, водка з горла, сигарети в кущах, якісь бійки, розборки, забрати друга з витверезника🤣 Як згадаю ті часи, аж здрогну! Зараз все зовсім не так.

Sort:  

У меня тоже так было, только до 18 😂

до 18 пік був, це да)))

А сейчас уже за голову пора браться :) уже давно пора, конечно...

якби я могла зараз порадити щось собі у 19 років, я би сказала: вчи англійську і ще якусь якусь мову, але посилено. і їдь у ту країну практикуватись.
а то я бігала по мовних гуртках: то польську вчу кілька місяців, то японську 1 рік, то турецьку 2 симестри. а жодну мову до ідеалу не довела. шкодую.

в планах учить английский, как раз))

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 64215.81
ETH 3150.89
USDT 1.00
SBD 3.86