THE DIARY GAME : 24-1-21 A walk to feed the animals who lives in the streets and a joyful evening. |GR| [Power Up 100%]steemCreated with Sketch.

in #thediarygame3 years ago (edited)

Γεια σου και πάλι φίλε αναγνώστη.

Γεια σου αγαπητό ημερολόγιο.

Η σημερινή μου μέρα θα έλεγα πως ήταν αρκετά γεμάτη και ευχάριστη. Σήμερα το πρωί ξύπνησα στης 10 , ο ύπνος μου ήταν πολύ παραγωγικός και είχα αρκετή ενέργεια για να ξεκινήσω τη μέρα μου. Αυτή τη φορά υπήρξε μια παρέκκλιση στην καθιερωμένη μου πρωινή ρουτίνα. Σηκώθηκα έστρωσα όπως κάθε μέρα το κρεβατι μου, έλεγξα το χώρο γύρο μου αν είναι τακτοποιημένος. Ευτυχώς δεν χρειάστηκε να συμμαζέψω κάτι. Έπλυνα το πρόσωπο, τα δόντια μου και κατευθύνθηκα προς την κουζίνα. Σήμερα ήθελα ένα πλούσιο πρωινό οπότε έφτιαξα αυγά ομελέτα. Η ομελέτα μου ήταν γρήγορα έτοιμη και μέχρι της 11:30 είχα φάει, πλύνει τα σκεύη και τακτοποιήσει την κουζίνα. Στης 12 όπως πάντα σχεδόν τάισα τον γάτο μου.
received_459721451713849.jpeg

Κάθε εβδομάδα τέτοια μέρα βγαίνω στην πόλη μου μια βόλτα με σκοπό να ταισω τα αδέσποτα ζώα. Στην περιοχή που κατοικώ η εγκατάλειψη των ζώων είναι συνηθισμένο φαινόμενο. Η πολιτεία δεν μεριμνά οπότε ορισμένοι πολίτες αναλαμβάνουν εθελοντικά την σίτιση τους.

received_742217406404161.jpeg

Έτσι λοιπόν έβαλα τα ρούχα μου και στης 12:30 το μεσημέρι ξεκίνησα την βόλτα μου για να πάω στα σημεία που συνήθως βάζω τις ζωοτροφές. Η περιοχή ήταν πολύ ήσυχη χωρίς ιδιαίτερη κίνηση. Ο καιρός ήταν ήπιος και η βόλτα στην παραλία σε συνδιασμό με την καλή μου διάθεση ένιωσα ευγνωμοσύνη.

received_456606845359016.jpeg

Κατά την διάρκεια της βόλτας μου για να ταΐσω τα αδέσποτα δέχθηκα ένα τηλεφώνημα από 3 κοντινούς μου φίλους μεταξύ αυτών και ο Μιχάλης. Θα ετοίμαζαν όλοι μαζί ένα τραπέζι με σκοπό να συναντηθούμε όλοι μαζί μιας και είχαμε καιρό και με πήραν να με προσκαλέσουν. Δε μου πήρε πολύ για να δεχθώ με ενθουσιασμό. Η βόλτα μου τελείωσε περίπου στης 16:00 όπου και πήγα στο φιλικό σπίτι.

Είχαν ετοιμάσει ένα πολύ όμορφο γεύμα με κρέας, σαλάτες, πατάτες και ρίζι συνοδευόμενα από μπίρα. Φάγαμε όλοι με μεγάλη όρεξη. Αφού τέλειωσαμε το φαγητό κουβεντιάσαμε για ολόκληρες ώρες σχετικά με της ασχολίες μας τον καιρό που έχουμε να βρεθούμε, τα νέα μας η διαφορά σημαντικά γεγονότα στη ζωή και την καθημερινότητα μας. Αφιέρωσα αρκετό χρόνο από πλευράς μου να τους εξηγώ ότι γνωρίζω μέχρι τώρα για το STEEMIT καθώς και για το πώς σκέφτομαι να συνεχίσω στην πλατφόρμα.

received_1772458956243535.jpeg

Με αυτά και εκείνα η ώρα είχε πάει 23:00 οπότε αποχαιρέτησα τους φίλους μου και περπάτησα προς το σπίτι μου το οποίο ήταν πολύ κοντά. Σε 15 λεπτά ήμουν στο σπίτι μου. Έκανα ένα γρήγορο μπάνιο τάισα τον γάτο μου και όπως συνήθως αυτό τον καιρό ασχολήθηκα με το STEEMIT.

Η μέρα μου και σήμερα ήταν πολύ όμορφη και γεμάτη ενώ μοιράστηκα σκέψεις, σχέδια και προβληματισμούς για το μέλλον με ανθρώπους που εμπιστεύομαι. Συναντήθηκα και με τους ανθρώπινους αλλά και τους σκύλους φίλους μου. 😂

Σας ευχαριστώ ειλικρινά για την ανάγνωση.

Sort:  

Do you have the kindness @uday9389 to explain me the reason of your downvote on my post ?

Sorry bro it's my mistake.

Oh thats what i though and mentioned you lol. I would appreciate if you cancel this downvote or even better give me an upvote heh. Anyway have a nice day.

I would deeply appreciate it if you could take a look at my post.

@steemcurator01
@steemcurator02
@steemingcurators
@booming
@booming02
@booming01

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 64136.70
ETH 3128.20
USDT 1.00
SBD 3.94