STEEM TÜRKİYE NEDEN KURULDU ? AMACI NEDİR ? STEEM TÜRKİYE'NİN TÜRK KULLANICILAR İÇİN NEDEN ÖNEMLİ ?steemCreated with Sketch.

BEN KİMİM ? NEDEN BÖYLE BİR BLOG KURDUM ?

  • Aranızda tanıyan da olabilir tanımayan da olabilir . Ben @alikoc07 hesabının sahibiyim. Steemit platformunu seviyorum ve vaktimin büyük bir kısmını burada geçiriyorum. Birçok farklı ülkeden katılımcı olup, kazanç sağlarken Türk Discord grubunda bu platformu seven fakat kazanç elde edemeyip bir süre sonra bırakan çok fazla sayıda insan var . Burada sadece ben aktif olarak katılım sağlıyorken , sizin de katılım sağlayıp kazanç elde edip, bu platformda varlığımızı göstermek istediğim için kurdum . Şu anda düzenlemeye çalıştığım , Steem Türkiye discord grubuna da katılım sağlayabilirsiniz. Şu anda çok yeniyiz ve fakat zaman içinde güzel şeyler başaracağımızı düşünüyorum.

Discord Grubu : https://discord.gg/7bggm8

Steem Türkiye Neden Kuruldu ?

  • Şu anda Steemit eskiye göre çok fazla değişti ve gelişti. Her ülkeden insan , @steemitblog'daki yapılan etkinliklere katılım sağlayarak kazanç sağlayabiliyor. Steem Türkiye bloğu ile Steemit'te yapılan en son duyuruları , güncellemeleri ve etkinliklere nasıl katılım yapabileceğinizi aktif olarak anlatacağım.

Steem Türkiye'nin Amacı Nedir ?

  • Steem Türkiye , Steemit platformundaki aktif Türk kullanıcı sayısını arttırmayı , Türk kullanıcıların özgün ve kaliteli içerik üreterek kazanç sağlaması için kurulmuştur.

steemturkey.png

Steem Türkiye Türk Kullanıcılar İçin Neden Önemli ?

  • 2 seneden daha fazla süredir, Steemit platformunu kullanıyorum. Türk kullanıcıların şu an neden aktif olarak steemiti kullanmadığı biliyorum. Türk kullanıcılar bu bloğu takip ederek , en son bildirimleri okuyabilir . Steemit'in nasıl kullanılacağını, nelere dikkat edilmesi gerektiğini ve kazanç sağlamak için neler yapılacağı hakkında bilgileri öğrenebilecek. Şu anda Steemit kullan kişilerin aktif olarak katılım sağladığı #thediarygame oyununa nasıl katılım sağlayığ, kazanç elde edebileceğinizi de anlatacağım.

#thediarygame Nedir ?

  • Bu yazıda kısaca diarygame hakkında bilgi vereceğim , sonraki yazılarda katlım için kuralların ne olduğunu , oy kazanabilmeniz için neler yapmanız gerektiğini anlatacağım. Günlük hayatımızda hepimiz bir şeyler yaşıyoruz , siz de yaşadıklarınızı anlatarak kazanç sağlayabilirsiniz. Çok fazla katı kural yok , özgün olun , yaşadıklarınızı anlatın . İngilizce yazmanıza gerek yok . Yazılarınızı Türkçe olarak paylaşabilirsiniz. Yazılar steemitin en güçlü hesaplarından biri olan @steemcurator01 tarafından oylanarak sizlere destek oluncak .

Haftalık ve Aylık Kaç Para Kazanabilirim ?

  • 2 seneden fazla bir süredir , steemit platformunda olduğum için Türk kullanıcıların birçoğu etkinliklere düzenli olarak katılması halinde kaç para kazanacağını merak ediyorum. Yazılarının özgünlüğünü göre kazanacağınız oyun değeri belli olmuyor . Fakat aktif olarak katılım sağlarsanız ; bütçenizde belirli bir pay sahibi bir para kazanabileceksiniz.
Sort:  

böyle bir profiliniz olduğunu yeni gördüm :) bilgiler için teşekkürler. Benim steem power altındaki parantez kısmı gitti neden acaba bilginiz var mı ?

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 60061.12
ETH 3196.84
USDT 1.00
SBD 2.45