The End of the Fuck**g World

in #the7 years ago (edited)

Dzisiaj zacząłem oglądać nowy serial Netfliksa, od początku wszystko było zdrowo poje**ne. Jeden z bohaterów mordował zwierzęta, a teraz chce zamordować coś większego xD. Naprawdę idzie się pośmiać, fabuła ciekawie się rozkręca.
Tutaj link do takiej małej recenzji: https://www.spidersweb.pl/rozrywka/2018/01/05/the-end-of-the-fucking-world-recenzja/

 Tutaj link do zwiastuna: https://www.youtube.com/watch?v=vbiiik_T3Bo
 Obejrzeć można na netfliksie, albo CDA.pl

 A teraz lecę oglądać 6 odcinek ;p
Sort:  

A masz upvote na zachętę, ale wchodząc tu liczyłem tu na coś więcej niż link do spidersweb.
Ja póki co jestem po 2, jeszcze mnie nie porwało ale biorąc pod uwagę długość odcinka (niecałe 20 minut) to może być niezły zapychacz.

Gdybym zaczął pisać recenzje to raczej posypała by się fala hate'ów (ze względu na masę błędów fleksyjnych, leksykalnych, składniowych brak spójności przy dużych wypowiedziach itd ) to mój pierwszy post, raczej testowy, nie wiem jeszcze pod jakim tematem mam prowadzić tego bloga, w każdym razie następny będzie lepszy. Zastanawiałem się jednak, żeby moje posty przyjęły formę, krótkich wypowiedzi, raczej informujących o czymś i mających luźny charakter.

Można i tak ;)
Warto przedstawić się korzystając z tagu introduceyourself
Co co błędów o których piszesz, no cóż, ja bym na Twoim miejscu spróbował, może wcale nie jest tak źle

Rozprawki z polskiego mówią kompletnie co innego, ale... na internecie zawsze można coś poprawić, póki co w następnym poście pokażę jak włamać się do windowsa, chociaż poradników jest masa w internecie, dla niektórych może to wydawać się kosmiczne.

Bo w rozprawce z polskiego musisz wstrzelić się w klucz, tutaj jesteś wolny a nikt Cie nie zjedzie za to że się starasz

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 60327.71
ETH 2568.97
USDT 1.00
SBD 2.57