The sun set

in #thai7 years ago

ສະບາຍດີ Steemain friends ຫລາຍມື້ຜ່ານມາອາກາດກະຫນາວຟ້າກະບົດມີລົມຫນາວໆເຂົ້າມາຕະຫລອດເວລາ,ໂດຍສະເພາະແມ່ນເວລາກາງຄືນຊື່ງແຮງຫນາວຫລາຍກວ່າຕອນເວັ້ນ ສະນັ້ນມື້ນີ້ອາກາດດີທ້ອງຟ້າແຈ່ມໃສເຫັນແສງແດດແຕ່ເຊົ້າກະເລີຍອຸ່ນກວ່າທຸກມື້ບໍ່ຫນາວປານໃດ ພໍເລີກການແລງມາຂ້ອຍກັບອ້າຍຂ້ອຍກະເລີຍຊວນກັນໄປຢ່າງຫລີ້ນແຄມຂອງສູດອາກາດທຳມະຊາດເພື່ອຜ່ອນຄາຍຄວາມອິດເມື່ອຍຈາກການເຮັດວຽກຢູ່ແຕ່ຫ້ອງການ
FB_IMG_1517815280251.jpgເພາະໂດຍປົກກະຕິແລ້ວກະບໍ່ຄ່ອຍມີເວລາໄປຍ່າງຫລີ້ນທໍ່ໃດເພາະເລີກວຽກມາກະຕ້ອງໄດ້ເຮັດວຽກເຮືອນແຕ່ງຢູ່ຄົວກິນໃຫ້ຄົນພາຍໃນຄອບຄົວ ແຕ່ມື້ນີ້ໄດ້ມາແຄມຂອງໄດ້ມາເຫັນພະອາທິດກຳລັງຈະຕົກດີນຊື່ງມັນງາມຫລາຍງາມຈົນເກີນຈະບັນຍາຍໄດ້ຫລືອາດຈະເປັນເພາະຂ້ອຍບໍ່ເຄີຍເຫັນຫລືເປັນເພາະຂ້ອຍບໍ່ເຄີຍໃສ່ໃຈສັງເກດມັນ,
FB_IMG_1517815275401.jpg
ເຊີ່ງອ້າຍຂ້ອຍລາວເປັນອາຈານສອນຢູ່ໂຮງຮຽນວິຈິດສິນພວກເຮົາກໍ່ເລີຍພາກັນກຽມອຸປະກອນເພື່ອມາແຕ້ມຮູບດອນຊາຍທີ່ແສງພະອາທິດສ່ອງມາກຳລັງຈະຫມົດໄປເຊີ່ງຖ້າເຮົາເບີ່ງຢູ່ໄກໆກໍ່ຈະເຫັນວ່າຫນ້ານ້ຳ,ດອນຊາຍຈະຢູ່ໃກ້ໆກັບທ້ອງຟ້ານັ້ນເອງ ແລະກໍ່ຈະຫລຽວເຫັນເຮືອນ້ອຍເຮືອໃຫຍ່ລ່ອງຂື້ນແລະລົງໄປມາເພາະສ່ວນໃຫຍ່ແລ້ວກໍ່ເປັນການໄປມາຫາສູ່ເຊີ່ງກັນແລະກັນທາງດ້ານເສດຖະກິດຂອງຄອບຄົວໃຜມັນ
สวัสดีคะ ที่ผ่านมาเราก่อเจอแต่อากาดหนาวๆฟ้ามัวมึดกันมาหลายวันแล้วชึ่งวันนี้อากาดแจ่มใสท้องฟ้าก่อโปรงสะหว่างแภมยังมีแดดอ่อนๆในตอนเช้าอีกด้วยจึ่งทำให้วันนี้มีอากาดอบอู่นกว่าทูกวันพอเลีกงานพี่ชายก่อเลีกชวนไปเดีนหลี้นแคมแม่น้ำโขงชึ่งโดยปกกะติเราก่อไม่มีเวลาไปเดีนหลี้นหรอกคะเพาะภ้าเลีกจากงานเราก่อต้องทำงานบ้านเข้าคัวทำอาหานให้คนในคอบคัวทานกันแต่บังเอีนวันนี้ไม่มีไครอยู่บ้านพอดี😃เลียหาโอกาดไปเดีนหลี้นกับพี่ชายไปสูดอากาดเยันๆบอลิสูดเพึ่อผ่อนคายความเนึ่อยล้าจากกานทำงานในOffice,ได้มาเห็นสายน้ำค่อยๆไหล ภ้าพูดภึงสายน้ำภ้ามันไหลไปแล้วมันก่อจะไม่ไหลกับมาอีกเวลาของคนเราก่อเหมึอกันภ้าป่อยให้มันหมดไปโดยไร้ปะโหยดเราก่อจะไม่มีคูนค่าอะไรเหมึอกันเพาะสะนั้นเวลาของคนเรามีเหมึอกันแต่ว่าเราจะใช้เหมึอกันหลึไม่ก่อขึ้นอยู่กับแต่ละคนเพาะสะนั้นเราจะต้องใช้และรักสาเวลาให้มันมีคูนค่าให้เป็นปะโหยดแก่ตัวเราเองคอบคัวและสังคมคะทูกคนเพาะเราไม่รู้ว่าอะนาคดของเราข้างหน้ามันจะเป็นเชั่นไร,
แต่วันนี้ชึ่งพี่ชายเราก่อเป็นอาจานสอนวีชาสีรละปะกำมะสาดด้วยเราก่อเลยเตียมอูปะกอนไปวาดพาบกันด้วยแต่รู้ไม่คะสี่งที่เราไปเห็นก่อคึอพะอาทิดที่กำลังจะตกดีนชึ่งเป็นพาบที่สวยงามมากไม่เคียคีดมาก่อนเลยว่าเวลาพะอาทิดจะตกมันจะสวยขะหนาดนี้แล้วก่อมีเรึอเล็ก,เรึอใหย่ล่องไปมาตามหน้าแม่น้ำโขงไอเราก่อนั่งดูพะอาทิดไปดูเรึอล่องไปมาพี่ชายก่อวาดพาบไป ภ้าเรามองไปไกๆก่อจะมองเห็นว่าหน้าน้ำ,พึ้นชายและท้องฟ้าดวงพะอาทิดมันใก้กันมากๆคึอมันเป็นพาบที่หาดูได้ยากมากๆคะ,และเรึอแต่ละเหรั้มที่ล่องไปมาก่อล้วนแล้วแต่ไปมาหาสู่ชึ่งกันละกันทางด้านเสดภะกิดพายในคอบคัวของไครของมันบางเหรั้มก่อให้ใช้บอลิกานของแขกต่างปะเทดไม่ว่าจะเป็นกานนั่งล่องเรึอหลี้นชมวีวตามแคมแม่น้ำโขงเพาะแม่น้ำโขงจะมีสองฝากฝั่งกงกันข้ามกันละหว่างเมึองหลวงพะบางกับเมึองจอมเพัดชึ่งทังสองเมึองนี้ล้วนแล้วแต่มีแหล่งท่องเที่ยวที่สวยงามไม่แพ้กันเลย ย่าลึ่มนะคะเพึ่อนSteemitภ้าไครมีเวลามาเที่ยวเมึองหลวงพะบางก่อย่าลึ่มข้ามไปเที่ยวชมเมึองจอมเพัดด้วยนะคะเพาะมีทังวัดที่เก่าแก่และตาดน้ำตกและสวนดอกไม้สวยงามมากๆภ้าวันไหนเรามีเวลาหว่างก่อจะพากันไปเที่ยวแล้วจะเก็บพาบสวยๆมาฝากนะคะ

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 59214.68
ETH 2622.69
USDT 1.00
SBD 2.44