New sunglasses, new plan

in #test6 years ago (edited)

ef95465c-bfac-47c5-a300-3f7b8ac754ad.jpeg

I’am a courier working based on availability. My location is the South-East district of Amsterdam in The Netherlands. The Steem blockchain and Steepshot I will use to report the locations where my vehicles are available and without cargo. You can be reach me by phone: +31631313231 or by mail: [email protected].


Dutch/Nederlands:

Ik ben werkzaam als zelfstandig koerier en werk op basis van beschikbaarheid. Mijn standplaats is Amsterdam Zuidoost. De Steem blockchain en Steepshot gebruik ik om de locaties te melden waar mijn auto’s leeg en beschikbaar zijn. Ik ben telefonisch bereikbaar: +31631313231 of per mail: [email protected].


Steepshot_footer2.PNG Steepshot | IPFS | Google Play | IOS
Sort:  

OMG JAJA THAT GLASS IS THE BEST I WANT ONE!!! YOU ARE A LUCKY MAN DUDE! good post bro jaja @hsq

Very unique glasses

Altijd leuk om een mede-amsterdammer te vinden op Steemit! Vet dat je Steemit gebruikt om je bedrijf te promoten.

Als je interesse hebt om meer Nederlandstalige Steemians te ontmoeten, wil ik je graag uitnodigen om een keer een kijkje te komen nemen op onze discord-server via deze link : https://discord.gg/9mzqA7H.

Je kunt hier gezellig kletsen, maar ook jouw Steemit-posts promoten en posts van andere Nederlanders ontdekken.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 64112.50
ETH 3174.45
USDT 1.00
SBD 2.54