You are viewing a single comment's thread from:

RE: TemaTYgodnia #7 ----> Guānxi – chiński zwyczaj pomocny przy blogowaniu

in #tematytygodnia7 years ago

Fajne to chińskie przysłowie. Dobrze, że je nam przybliżyłaś szczególnie w czasach (tak mi się wydaje) z jednej strony nastawionych bardzo na samodzielność i generujących poczucie samotności w tłumie. To o czym piszesz stoi w opozycji do tego wszystkiego. Wracamy do kontaktów bardziej twarzą w twarz, a ten kontakt monitor w monitor powoli stanowi tylko substytut.
Bardzo podoba mi się Twój post :)

Sort:  

Samotność w sieci, hm? Uch. Od razu mi się to skojarzyło z książką, którą kiedyś czytałam. Szczerze jej nie znoszę ;)

Samotności czy książki? Ciekawy post. Bedzie coś nt rysowania tych "krzaczków". Skąd się wziął właśnie taki zapis itp?

Książki. Jest dla mnie odrobinę zbyt ckliwa.

Jeśli tylko masz ochotę przeczytać coś na ten temat, to jasne, że tak. Pomyślałam, że jeśli będę w kółko pisać o chińskim, to się zanudzicie, więc postanowiłam wrzucać jeden chiński post tygodniowo. Następne będzie pismo chińskie, zgodnie z życzeniem ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 55994.52
ETH 3002.48
USDT 1.00
SBD 2.12