You are viewing a single comment's thread from:

RE: Jesteś zwycięzcą? O ciemniej stronie coachingu i sukcesu. [#temaTYgodnia # 12 ]

Czytałem twój wpis o królowej lodu i tam miałem się odnieść, ale skoro jesteś tu.. Przez ten tekst poczułem się dziwnie, bo zawarłaś tam wszystko co się u mnie działo w ostatnim roku, ale tak plastycznym językiem, że ja bym nie potrafił. Gdy życie zaczyna być brutalne wali nas w twarz bez uprzedzenia nie wiemy co robić. Niektórzy mimo to mówią: co Cię nie zabije to Cię wzmocni, ale to bzdura, bo nawet jak Cię nie zabije to może sponiewierać i zniszczyć. Jedyny sposób by iść dalej to wyrobić sobie twardy tyłek i robić swoje. Trzeba żyć natychmiast, bo na zegarze naszego życia jest później niż nam się wydaje.

Sort:  

Natknęłam się ostatnio na taką wersję: "co cię nie zabije... To spróbuje ponownie". Dlatego trzeba wyciągać wnioski z doświadczeń i być uważnym. I to prawda, że niektórzy się już nie podnoszą niestety.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 63595.77
ETH 3415.98
USDT 1.00
SBD 2.49