You are viewing a single comment's thread from:

RE: #tematygodnia: Seriale.

Seriale zwykle przedstawiają postacie z którymi tak samo się utożsamiamy, jak tymi w filmie, lecz film się skończy i napadamy na reżysera lub scenarzystę, by zrobił kolejną część, która pewnie się ukaże wraz z furorą pierwszej i jest dużo takich seriali, a sam kiedyś oglądałem na Jedynce " Ranczo " i nawet mnie urzekło, chodź również nie oglądałem seriali, a na dzień dzisiejszy siedzę bardziej w wschodniej kulturze, gdzie z serialu lub filmu można wyciągnąć głębsze uczucie inną bardziej bajeczną grę kamery, lepsze oświetlenie planu i zabójczo realistycznych aktorów, a niemal każda ma przesłanie, które zostanie gdzieś głęboko lub da do myślenia :) Jupiter - Intronizacja hehe zarąbisty film :) Pozdrawiam sorki za takie rozpisanie, ale chodź uważam, że zmarnowałem dużo czasu w życiu na oglądanie seriali nie uważam bym wtedy nie żył i nie odczuwał, a wręcz również potrafiły sprawić, że ruszyłem dupę :)

Sort:  

Prawda - filmy i seriale uczą i potrafią też inspirować.

A Jupiter mocny :)

W jakiej wschodniej, jak nie tajemnica?

Japońskie Dramy :)

Ahh - uwielbiam japońską kulturę - mam z nią trochę do czynienia na codzień.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 60249.86
ETH 2347.79
USDT 1.00
SBD 2.52