Tematy Tygodnia #10 Postanowienia noworoczne

in #tematygodnia7 years ago (edited)

Cześć

Podejmując wyzwanie TemaTygodnia chciałem podzielić się z wami moimi postawieniami, jakie założyłem sobie na ten nowy rok. 

Starałem się wybierać Cele przyziemne, a nie te górnolotne urwane z choinki by spełnienie ich było łatwiejsze. Czasem za wysoko postawiona poprzeczka zniechęca już na samym starcie i człowiek za szybko się poddaje i rezygnuje z kontynuowania zaplanowanych celów i marzeń. Wole oprzeć się na takich założeniach, które wiem, że jak przyłożę do tego trochę chęci, to spełnienie ich będzie banalne! 

Więc zaczynamy ! 

  1. Ograniczyć słodycze!                                                                                                                   Wiadomo słodyczy są niezdrowe i się od nich tyje, są swego rodzaju uzależnienie, z którym powinniśmy walczyć, jeśli widzimy, że występują one w naszej diecie zbyt często. Wiem, że jestem strasznym łakomczuchem i nie mówię, by odstawić je na amen, ale przynajmniej je ograniczyć do dużego stopnia.                                                                                                                                                                                              
  2. Więcej aktywności fizycznej!                                                                                                            Ostatnio naprawdę się zaniedbałem pod tym względem i znalezienie motywacji sprawia mi ogromną trudność. A przecież sport od zawsze był wielką częścią mojego życia. Może nie byłem jakimś zawodowym sportowcem, ale zawsze znajdowałem czas na treningi Brazylijskiego jiu itsu albo przynajmniej trening na siłowni. 
  3. Przebić kolejny pułap zysków na kryptowalutach!                                                             Kryptowaluty poznałem stosunkowo niedawno, dzięki nim znalazłem się też tutaj. Założyłem sobie cel osiągnięciu pewnej kwoty, została ona już przebita teraz czas na kolejny. Mam nadzieję, że kolejne inwestycje będą tak samo trafne, jak moje przebycie tutaj. 
  4. Najlepsze wakacje życia!                                                                                                                 Chciałbym wyjechać w jakieś wspaniałe miejsce, w którym będę mógł spędzić cudownie czas z moją dziewczyną, byśmy mieli z tego wyjazdu jak najwięcej dobrych wspomnień. Więc już teraz zacznę zbierać pomysły
  5. Rozwinąć swój blog!                                                                                                                               Chciałbym stworzyć takiego bloga, z którego będę czerpał naprawdę duża radość! Gry komputerowe na pewno są dobrym pomysłem, bo od zawsze sprawiały mi wiele radości. Zazwyczaj były to gdy online. League of Legends , Counter Strike, a aktualnie Fortnie. Nie chce się ograniczać tylko do nich i poruszać też gry najnowszych produkcji niekoniecznie Online. 

Mam nadzieję, że postanowienia okażą się naprawdę banalne do spełniani i to będzie kwestia czasu kiedy zauważę już pierwsze pozytywne rezultaty! Trzymajcie za mnie kciuki.


Jak to mówił mistrz Joda "niech moc będzie z nami 

                                                                                                                   

Sort:  

Postanowienia trafne
ale nie wszystkie :(

jak można wprowadzać punkt 1 w swoim żuciu :D

To będzie chyba najtrudniejsze ! :D

Podjadaj suszone owoce

Powodzenia w realizacji planów :)

Dziękuje !!! :))

Cześć czołem ! postanowienia spoko liczę że jak się uda osiągnąć wakacje marzeń to pokażesz nam zachody słońca i fotki

PS. Nie rezygnuj z czekolady bo zapomnisz jak to jest być dzieckiem
pozdrawiam

Do końca nigdy z niej nie zrezygnuje :D Ale myślę że bez czekolady Też będę pamiętać :P

Trzymam kciuki kotek, zwłaszcza za 2 i 4! :D

Będę się starać ! :*

Napraw formatowanie! :-(

Próbowałem ! :( W podglądzie wychodziło mi wszystko dobrze a w tekście publikowanym tak, jak widać :/

Super postanowienia, działaj i nie przerywaj. Skąd ja znam to uzależnienie od cukrów ehh, mam na to taki sposób, że w tygodniu staram się nie jeść wcale, a w weekendy już trochę mogę, dobrym pomysłem byłoby też wybieranie tych "zdrowszych" słodyczy, one aż tak nie uzależniają i nie wciągają. Sama muszę pomyśleć o czymś takim, kiedyś czytałam, że cukier silniej uzależnia niż twarde narkotyki :). Jak żyć, zima, co z tego, że bez śniegu ale aura sprzyja dogadzaniu sobie jedzeniem. Powodzenia i pozdrawiam!! :)

Ahh słodki uzależnienie.. :D A jakie to te zdrowe słodycze :P ?

jutro np. robię sernik na zimno z owocami i zamiast cukru daje ksylitiol :) hmmm zdrowe słodycze to na pewno też te bez tłuszy trans, bez oleju palmowego, jak coś piekę to zamiast margaryny daje masło lub olej. I tak trzeba zachować umiar, mniejsze zło, ale czasem trzeba sobie jakoś dogodzić.

Czuje się zaproszony :D

Powodzonka! Jesli przyjdzie Ci chwila zwatpienia to odpocznij dzien, dwa, przemysl dzialania od poczatku i znowu do przodu! :-)

Dzięki! Będę się starać ! :)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 58695.71
ETH 2633.30
USDT 1.00
SBD 2.49