Sort:  

Super artykuł :)

Mój ulubiony kolor to zielony - relaksujący.
Chyba dlatego jestem ciągle taki zrelaksowany ;)

Robię resteem i mam nadzieję, że kilka osób ode mnie przeczyta Twój post.

Pozdrawiam serdecznie :)

Piotr.
@abc.love.steemit

Dzięki :) zielony - mega pozytywny i teraz wszędzie go pełno ;)

Up :) Bardzo wartościowy wpis :) Szczególnie, że jest wiosna :) Moimi ulubionymi kolorami jest czarny i biały, a szary to kocham, ale może dlatego też nie lubię wyrazistości niektórych kolorów i trudno mi zaufać lub też rozmawiać z ludźmi, którzy w wielobarwnych ubraniach przechadzają się po mieście, a może potrafią się cieszyć życiem bardziej niż ja? Czasami kompletnie nie współgrające kolory potrafią wywrócić życie do góry nogami, a nawet nadać sens np: obrazowi :) Pozdrawiam

Dzięki za opinię :) to prawda - kolor stroju może wpływać na to jak odbierają nas inni. Grunt to dobrze się w tym czuć, nie ma co zmieniać się na siłę ;)

Fajnie. Przystępnym językiem napisane. :) Resteem.

Dziękuję :)

A czasem barwy podstawowe to nie RGB? Czyli jeden z modeli przestrzeni barw, opisywanej współrzędnymi RGB. Zielony, niebieski i czerwony. O cholera, moja wiedza jednak jest brakująca, codziennie człowiek się czegoś uczy :D ale mnie barwy nie interesują, dam Ci vota jak będę miał 100% bo teraz mi się odnawia

We wszelakich monitorach RGB, dla drukarzy CMYK, a dla plastyków podstawowe i spółka. :)

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 62441.36
ETH 2940.53
USDT 1.00
SBD 3.59