Sort:  

Podziwiam :) a najważniejsze, że miałaś odwagę i wystartowałaś - to się liczy. Do odważnych świat należy.

Dzięki :) to prawda co piszesz, dzięki temu mam co wspominać ;)

Podziwiam. Ja w 2017 też miałam wziąć udział w pierwszych w swoim życiu zawodach, ale 2 dni wcześniej plany się całkowicie posypały i muszę nadal czekać na swój pierwszy start.

O super :) naprawdę polecam. Takie zawody to fajna sprawa ;)

Gratuluję, fajna sprawa!
Ja starałem się robić jeszcze kilka lat temu po 40-50 km dziennie, po moich pięknych Pałukach, ale operacja mi przerwała możliwość dłuższej jazdy na rowerze.

Dzięki ;)
O kurcze... w takim razie zdrówka życzę.

Wow :) na serio podziwiam!

Ja okazjonalnie jeżdżę na nartach zjazdowych. Dawno temu wzięłam udział w rajdzie na biegówkach, 25 km. Na mecie prawie zeszłam :D

Dzięki. Nart kiedyś próbowałam, ale okazało się, że to nie dla mnie ;)

No widzisz. Ja za to nad rowerem słabo panuję :D

I just upvoted You! (Reply "STOP" to stop automatic upvotes). Do społeczności: Jeżeli uważasz że głos został przyznany niesłusznie, przedstaw krótkie uzasadnienie w odpowiedzi do tego komentarza.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 60684.92
ETH 2911.45
USDT 1.00
SBD 2.30