Torebka do zbierania polnych kwiatów #27: Rękodzieło w letnią pogodę

in #tematygodnia6 years ago (edited)

Torebka na kwiatobranie

To, co w lecie kocham najbardziej to spacery. Praktycznie dziennie wybieram się na małą przechadzkę, czy to na grzyby, czy na ryby, czy po kwiaty. Lubię, gdy na werandzie mam zawsze świeżo zebrane kwiaty. Z chęci ułatwienia sobie 'kwiatobrania' zrodził się w mojej głowie pomysł, aby zrobić torebkę na kwiaty.

a.jpg

Wiklina ciało wygina

Aby kwiatom było miło, torebkę wykonałam z konarów wikliny, które żyją z nimi wspólnie na łące. Wiklinę okorowałam i oszlifowałam, aby była przyjemna w dotyku. Tak przygotowaną wiklinę przez jakiś czas moczyłam w ciepłej wodzie, aby można było ją łatwo wygiąć. Do połączenia konarów użyłam włóczki wiązanej na supeł.

2.jpg

Na początku były dwie Grażyny, odpoczywające na wietrze w ogródku :)

1.jpg

Spacer po łące

Gdy torebka była już gotowa, zabrałam ją na spacer. Torba na łące czuła się jak ryba
w wodzie, z łatwością wkomponowała się w wiejski krajobraz.

6.jpg

3.jpg

Torebka dodaje skrzydeł

Torebka jest także motylem! Gdy założyłam skrzydła na plecy, poczułam się jak aniołek Victoria Secret :):):) Tak, torebka uskrzydla, dodaje pewności siebie. Czułam się w niej sexy, latałam bez przerwy po łące :)

4.jpg

11.jpg

5.jpg

Letni charakter

Torebka zaczęła wypełniać się kwiatami, nabrała życia i letniego klimatu. Oplatałam je o konstrukcję torebki.

7.jpg

Z taką letnią torebką można wybrać się na spacery po łące i zbieranie kwiatów. Przepleciona kwiatami ożywi też miejski, pozbawiony zieleni krajobraz, dlatego świetnie sprawdzi się na co dzień.

9.jpg

8.jpg

Artykuł zgłaszam do konkursu Tematygodnia #27: 3. Rękodzieło w letnią pogodę

zdjęcia: #artwirus

Sort:  

Mam nieodparte skojarzenia z łapaczem snów w wersji słowiańskiej. :)

Tak, z moją torebką oprócz kwiatów możesz złapać też małą drzemkę na łące :)

Spałem na łąkach z końmi, klimat jest nieziemski a zapach rozgrzanych traw i ziół to prawdziwie zmysłowa uczta.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 58009.23
ETH 3063.14
USDT 1.00
SBD 2.34