[tematygodnia] Polska wersja Afryki.

in #tematygodnia6 years ago

 Ryjkonos krótkouchy... pierwsze słyszę... prawdopodobnie nigdy go nie widziałam, ale uznałam, że jest to dobry temat odnośnie moich wyzwań fotograficznych. Tak jak pisałam w pierwszym poście... jeśli dostanę wyzwanie, to postaram się znaleźć co najmniej 3 zdjęcia z mojego archiwum odnoszące się do tematu. I proszę @steemit-polska zmobilizował mnie do działania.
 Zatem chciałabym za pomocą moich zdjęć krótko przedstawić 3 fakty na temat ryjkonosa, które można znaleźć na wikipedii :
 

„obszar występowania – Namibia, Botswana i Południowa Afryka”


 

„[...] żywi się owocami”


 

„opieka rodzicielska ograniczona do wieczornego karmienia” 


Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 66713.67
ETH 3063.17
USDT 1.00
SBD 3.71