Serce przyjaźni #27: Rękodzieło w letnią pogodę

in #tematygodnia6 years ago (edited)

Cześć, artykuł pisze @smilegirl.

Publikuję artykuł w imieniu mojej przesłodkiej przyjaciółki Lilki, która tak zmęczyła się dzisiejszą pracą z rękodziełem, że poszła już spać :)

QS4A7591.JPG

Napiszę więc ze swojej perspektywy jak przebiegała praca Lilki nad serduszkiem.

QS4A7391.JPG

Około godz. 15.00 zaczęłam bawić się wikliną i robić rękodzieło dla siebie. Przez dwie godziny namawiałam Lilkę, żeby też się pobawiła i zrobiła coś małego np. biżuterię. Zaczęła krzywić się, że nie potrafi, że jej się nie chce. Po jakimś czasie, gdy zaczęła dostrzegać efekty moje pracy, powiedziała, że bardzo fajnie wychodzi mi ta torebka i spytała, po co ją robię. Powiedziałam jej, że chcę mieć torebkę na zbieranie kwiatów, a przy okazji pokaże ją na konkursie Steemit w temacie rękodzieła.
QS4A7568.JPG

W tym momencie Lila zainteresowała się – sama ma konto na Steemit i dobrze wie, że można w takim konkursie zarobić parę groszy. Lila jest bardzo przedsiębiorcza, często zbiera pieniążki na naprawdę fajne rzeczy, więc postanowiła, że dziś też zrobi coś od siebie.

QS4A7585.JPG

Wpadła na świetny pomysł – do bambusowych pędów włożyła wiklinowe konary, całość ułożyła we wzór serca. Oprócz serca wykonała luźno powieszone na włóczce patyczki. Każdy z patyczków przypisała znaczeniowo kolejno sobie, mamie, tacie oraz swoim zwierzakom. Instalację podarowała swojej ukochanej mamusi.

QS4A7595.JPG

Lilka jest naprawdę cudowna, a w swoje ,, Serce przyjaźni'' włożyła dużo pracy. Jeśli podoba Wam się jej rękodzieło, dajcie znać w komentarzu. Dla tak młodej artystki każde ciepłe słowo będzie zachętą do dalszego rozwoju :)

QS4A7593.JPG

Artykuł zgłaszam do konkursu Tematygodnia #27: 3. Rękodzieło w letnią pogodę

zdjęcia wykonał tata Lilki: @artwirus

Sort:  

bambusowych pędy
wiklinowe konary,
i misternie powiązane sznureczki (ja bym tak nie potrafiła :)
a w sercu serce.

piękne fotki o zachodzie słońca
i ładnie zredagowany tekst (czuć sympatie :)

Jest cudne, szczególnie te sznureczki odpowiadające kochanym osobom i zwierzakom :)

Lilkowe serduszko jest przepiękne ❤

Tez mam coreczke lilke, ale jest jeszcze duzo mniejsza. A takie diy robione przez dziecko rozczulanie do granic. Praca piekna, lilka utalentowana, tylko sie zachwycac

Congratulations @lilik! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 1 year!

Click here to view your Board

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Congratulations @lilik! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 2 years!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.031
BTC 61906.25
ETH 2905.39
USDT 1.00
SBD 3.64