Pierwsze fotograficzne kroki w dżdżysty dzień. (#temaTYgodnia) #19

in #tematygodnia6 years ago




Wstęp.



Dziś rano była mgła. Było wilgotno, ale ciepło i bezwietrznie (coś jak w..., ahh, nieważne)...
;)
Pomyślałam, że pożyczę aparat, wybiorę się na spacar i zrobię kilka zdjęć.
To moje pierwsze zdjęcia zrobione czymś lepszym niż komórką, jakie są tego efekty?... oceńcie proszę sami.
Dla mnie jest ważne, że "To moje własne dzieło!".








Blog fotograficzny z dzisiejszego spaceru z przyrodą w tle...



Po deszczu wszystko wygląda trochę inaczej niż zawsze, bardziej świeżo i radośnie a rośliny wydają się cieszyć z wody, która sprawia, że żyją.





Przebiśniegi nie mają śniegu, ale mają wodę z deszczu...





Żonkil dostał wody do picia i czeka na słońce by się rozwinąć...





Pączki drzewa owocowego też lubią deszcz...





Tu sfotografowałam jakiegoś kwiatka, który potrzebował wody i ją dostał od chmur...





Gdy zrobiłam zbliżenie tego zdjęcia, oniemiałam... Widzicie to co ja??





Zaklęte w kropli wody...





Kolejana kropla deszczu była na igłach...








Motto...



Nigdy tego wcześniej nie robiłam, nie miałam w rękach dobrego aparatu i nie szukałam kropel deszczu na roślinach. To chyba mój ukryty romantyzm i tęsknota za wiosną skłoniły mnie do poznania i zrobienia czegoś nowego. Nie wiem, czy spodobają się Wam moje zdjęcia i mój post.
Tym co dla mnie jest w tym wszystkim najważniejsze, jest to, że się odważyłam i to zrobiłam.
Jestem z tego zadowolona, bo "To moje własne dzieło!".





Nawiązanie do tematu 3: "To moje własne dzieło!" w (#temaTYgodnia) #19
Zdjęcia są mojego autorstwa, wykonane Nikonen.


Dziękuję...




@lady-milady
Pa pa.



To ja, gdy byłam kiedyś w budapesztańskim parku...

Sort:  

Super zdjęcia :)
Pierwszy raz i bardzo łądnie zrobione.
Zapraszam do moich konkursów.
Pozdrawiam.

Dziękuję.

Cieszę się, że tak się spodobały.

Pa pa :)

Ależ piękne zdjęcia jestem pod wrażeniem

Chyba się zaczerwieniłam...

Piękne zdjęcia.
Pozdrawiam!!!

Zdecydowanie warto było je opublikować!

Pozdrawiam!

Bardzo się cieszę, że się Wam podobają.

Pozdrawiam.

Genialne zdjęcia. Jestem pod dużym wrażeniem.
Jak na pierwszy raz to są arcydzieła.
Widzę bardzo duży potencjał.
Pozdrawiam i życzę dalszych udanych fotograficznych łowów :)

Dziękuję.

Zostałam kreatorką arcydzieł :)

Może w tym konkursie wystąpię...

Pozdrawiam i życzę wszystkiego najlepszego :)

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.031
BTC 57410.43
ETH 2916.25
USDT 1.00
SBD 3.67