Temat tygodnia #18 - Poszukiwanie swojego miejsca

in #tematygodnia6 years ago

Gdy zobaczyłem temat trzeci z 18 edycji Tematów tygodnia - ”Tajemnica mojego miejsca”, to w mej głowie pojawiła się pewna myśl:
Przecież ja dopiero szukam mojego miejsca. Gdzie je znajdę? Nie wiem. To tajemnica. A może znajdę je dopiero w swoim grobie?
Ja wiem, że to dosyć dziwne myśli (nawet mój psychiatra tak twierdzi). Jednak te myśli przyczyniły się do powstania wiersza, który chciałbym Wam przedstawić poniżej.

old-man-2772421_1280.jpg
Źródło: https://pixabay.com/pl/stary-cz%C5%82owiek-przejd%C5%BA-tombstone-2772421/

Poszukiwanie

Szukam miejsca odpowiedniego dla siebie,
gdzie będę mógł poczuć się jak w niebie.
Jestem niezdefiniowanym rzeczownikiem,
któremu przy urodzeniu nadano miano,
ale co mam robić? czemu służyć- nie powiedziano.
Błąkam się więc i tam i tu jak szaleniec,
wszystko robię, by odnaleźć swoje znaczenie
-epitet, który by mnie określał jasno.

Kiedyś go odnajdę, taką mam nadzieję,
i dowiem się kim jestem, poznam me przeznaczenie,
i on może odnajdzie swego istnienia sens, gdy przy mnie stanie.
Bez niego ja nic nie znaczę,
a i on nie znaczy więcej niż ja.
Kiedy się odnajdziemy
czymś pełnym się staniemy.
Lecz gdy to się nie wydarzy w mej egzystencji dobie,
spocznę martwy bez ciała w nienazwanym grobie,
który będzie skrywał tylko pustkę
i nic więcej.

@kusior

Zapraszam na mojego bloga: http://zkusiorabani.pl/
oraz do polubienia strony na FB: https://www.facebook.com/zkusiorabani/

Jeśli tylko Ci się spodobało zostaw upvote i komentarz :) Będę niezmiernie wdzięczny :) Możesz także obserwować mój profil, by nie przegapić kolejnych postów!

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 62647.38
ETH 3335.62
USDT 1.00
SBD 2.46