You are viewing a single comment's thread from:

RE: Temat tygodnia #16 - Kolekcjoner książek

in #tematygodnia6 years ago

Ja dopiero ostatnio zacząłem przegrzebywać książki z kosza w Carrefourze i już żałuję, że tego wcześniej nie robiłem. Czasami można trafić na coś naprawdę fajnego.

Tak, zgadzam się, że niektóre książki trzeba przeczytać w pewnym wieku. Czasami o wiele lepiej można zrozumieć motywy bohatera, gdy jest się w podobnym wieku co on. Jednak zdarza się też tak, że gdy po latach wraca się do jakiejś książki z młodzieńczych lat, to można w niej znaleźć o wiele więcej niż wcześniej. Zobaczyć to na co się przed laty uwagi nie zwróciło. Czasem niezrozumiałe wtedy fragmenty stają się zrozumiałe.

Chłopak na opak / Raz, gdy chciałem być szlachetny też jest Ożogowskiej i też to uwielbiałem! Przeczytałem to dwa razy i się świetnie przy tym bawiłem. Ale rzeczywiście targetem tej książki są dzieci i jako dorosły pewnie by mi czytanie tej książki nie sprawiało tyle frajdy.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 63569.77
ETH 3424.28
USDT 1.00
SBD 2.50