Postanowienie noworoczne. tematygodnia #10

in #tematygodnia7 years ago

Wchodzę dziś na wagę, a tam:

waga.png

98,2 pierwsza myśl - to będzie cena Liska za 2 miesiące... :) Dobra, żarty na bok. Waga zbliża się do stówy, trzeba się troszkę ogarnąć. Jako, że sporo ludzi robi tzw. postanowienia noworoczne, to mam dobry pretekst, żeby popracować nad tym by te cyferki zaczęły spadać. Według strony: http://bmi-online.pl jestem "grubasem". :/

bmi.png

Tak mniej więcej wygląda moja sylwetka: (Nie wrzuciłem zdjęcia, bo niektórzy czytają Steemit przy jedzeniu. ;) )

rys.png

Jako, że jestem kryptojanuszem postanowiłem to zrobić w niekonwencjonalny sposób. To jest plan działania, na czerwono milestony:

Roadmap:

roadmap.png

  • ICO W styczniu research, zakup sprzętów, odzieży, butów, karnetów na siłownię, basen.
  • DAPPS W czerwcu mam nadzieję mieć na tyle dobrą kondycję, żeby móc w stanie używać aplikacji do biegania bez kompromitujących wyników. ;)
  • NEW EXCHANGE W ostatnim kwartale trzeba będzie kupić nowe ubrania, bo stare będą jakieś takie dziwnie duże.
  • TOKEN BURN Co miesiąc będę palił jak najwięcej kalorii. :)

Dystrybucja tokenów:

token distr.png

50% - Odzież, sprzęt.
8% - Karnet na siłownię.
17% - Karnet na basen.
25% - Rezerwa.

Oczywiście jest to krypto Proof of Work, bo Proof of Stake się do tego celu nie nadaje. :D

Jak macie jakieś cenne porady jak się do tego dobrze zabrać to zasypcie mnie nimi w komentarzach. Czy kryptojanuszcoin odniesie sukces czy może okaże się scamem? Zapraszam do śledzenia postępów. Jak ktoś robi podobne postanowienie na Nowy Rok to proszę o linka.

Zdjęcia: http://bmi-online.pl

UPVOT.png

Miłego dnia.

Sort:  

Uwazaj bo powyzej 100 to juz leci jak z gorki.
Wiem bo waze juz ponad 110 D:

Specjaliści od analizy technicznej mówią, że na 100 jest linia wsparcia. :D

ICO masz za mało intrygujące. To musi być coś co zaciekawi. Research i zakupy - nuda.
Moje sprawdzone propozycje do wdrożenia powiedzmy od 10 stycznia:
ŻM, pięć posiłków dziennie i kolacja (ostatni posiłek) przed 18:00.

Mówisz, że nie dopracowałem white paper? ;)

uważaj żebyś nie szedł z tą ceną liska w parę za długo, to może się skończyć źle ;)

Powodzenia :)
Też Ci się uda :)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 58695.71
ETH 2633.30
USDT 1.00
SBD 2.49