You are viewing a single comment's thread from:

RE: POSTRZEGANIE ZMYSŁOWE I ICH MEANDRY

in #tematygodnia6 years ago

Też nie mogę pojac jak mi ten artykuł umknal :/ po samym stylu Twojego pisania zgaduję, że jesteś fascynującą osobą!
Zaczytałam się w tych zmysłach. Niektórzy twierdzą, że mamy nawet 19 (link)
W dzieciństwie kiedy myślałam o słowach, widziałam obrazek i samo napisane słowo w wyobraźni. Pomagało mi to w ortografii ;) ale czy to synestezja?

Sort:  

Aaaa!! Kasia!
ależ mi tu niespodziankę ukrytą zostawiłaś!!
dziękuję Ci bardzo serdecznie za ten komentarz!
i za tych kilka Twoich zdań (zawsze czuje ze naprawdę czytałaś, ze poświęcasz czemuś uważność)

a to o czym piszesz, to chyba jednak nie synestezja, tylko bardziej pamięć wzrokowa?,
albo coś na pograniczu tych dwóch pojęć:)

Dzięki za odpowiedź! Dzięki temu mogę zostawić swój upvote pod tym świetnym tekstem :)

dzieki!!! ale super.
sprawdz prosze, (jesli jeszcze tu jestes:) moj ostatni komentarz (poki jest ostatni) dot. polskiego bota i powiedz co myslisz:)
kurcze nie wiem jak tu sie komunikowac bardziej prywatnie

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 54787.37
ETH 2302.94
USDT 1.00
SBD 2.35