You are viewing a single comment's thread from:

RE: CZY ŻYCIE JEST DOBREM NAJWYŻSZYM

in #tematygodnia5 years ago

"W góry Ci potrzebne jechać! Już tam byłeś. Jeszcze gdzie spadniesz!" - cudowna troska babci.
Tak jak Ty po tych wydarzeniach obejrzałam wiele filmików Czapkinsa i chyba nie było takiego filmiku (nakręconego w górach), który by mnie nie wzruszył.
Bardzo poruszające są słowa tego dziecka zaginionego alpinisty i trudno uważać, że są nieprawdziwe lub przesadzone.
Nie chce jednak oceniać działań Tomka. Dużo czytałam, wiem, że popełniał błędy, wiem jaki był zapalony by zdobyć tę górę zimą. Jednak był on zupełnie innym człowiekiem niż ja i mimo nawału tych wszystkich informacji, które przeczytałam po tragedii i które teraz przypomniałaś Ty nie uważam bym ja lub ktokolwiek inny mógł go oceniać. Go lub jakiego kolwiek innego człowieka, który ryzykował zdrowie i życie dla pasji...
Każdy ma swoje priorytety i motywacje i to jest piękne. Piękne jest to, że układając puzzle z dziećmi w ciepłym domu mogę słuchać wiadomości o tym jak jakiś Polak osiągnął coś wielkiego ryzykując w czasie gdy mi nic nie grozi i w pewnym sensie też robię coś wielkiego dla mnie.
Mam wielki mętlik w głowie z związku z tym wydarzeniem. Chyba niepotrzebnie naoglądałąm się Tomka po jego śmierci. Polubiłam go, mimo, że usłyszałam o nim gdy on już nie żył.
Świetny tekst @rozku. Trudny, bez względu na to, że wydarzyło się to dawno i mielone było to setki razy to znów dający do myślenia, ale piękny.

Sort:  

taaak! ta Babcia jest wspaniała! uwielbiam! 😍

ech, On wiedział co robi.
na pewno był szczęśliwy.
i w końcu: zdobył tę swoją wymarzoną Górę!!
niezwykła jest jego historia, nawet to że został tam na zawsze... właśnie tam, gdzie najbardziej kochał być..

dziękuję Ci za piękny komentarz! 😘

Piękne jest to, że układając puzzle z dziećmi w ciepłym domu mogę słuchać wiadomości o tym jak jakiś Polak osiągnął coś wielkiego ryzykując w czasie gdy mi nic nie grozi i w pewnym sensie też robię coś wielkiego dla mnie.

💝

Ja dziękuję za piękny tekst <3

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63098.06
ETH 2563.30
USDT 1.00
SBD 2.83