You are viewing a single comment's thread from:

RE: Tematy Tygodnia (#temaTYgodnia) #10: zasady nie są po to, żeby je łamać, czyli próba oszukania systemu

in #tematygodnia7 years ago

A może czas #tematygodnia minął? NA steemit przybyło dużo nowych ludzi ( tym ja). Powstaje naprawdę wiele ciekawych tekstów. Czy każdy kto głosuje jest w stanie przeczytać wszystkie wpisy oznaczone tagiem i dokanać rzeczowej oceny. Sądząc po sobie, to szczerze wątpię.
Ja osobiście lubiłem ten konkurs i mimo wszysto mam nadzieję, że w takiej czy innej formie będzie kontynuowany

Sort:  

A tutaj został podniesiony jeden z ważniejszych chyba argumentów w tym temacie. Postów jest za dużo, sam nie chcę głosować nigdy w tym konkursie właśnie z tego powodu - nie jestem w stanie przeczytać wszystkich zgłoszonych tekstów i ich porównać w jakikolwiek sposób. I raczej mało kto jest w stanie. W praktyce będzie to doprowadzać do monopolizacji konkursu przez użytkowników posiadających największe zasięgi.

Rozwiązanie tutaj bym widział przede wszystkim w ograniczeniu zakresu tematów, zwłaszcza w konkteście wszelakich podsumowań roku i innych, dość mało angażujących i ciekawych tematów na które jest w stanie napisać praktycznie każdy i cokolwiek. Ograniczenie zakresu do 1 maks 2 (+ ewentualnie riposta) tematów byłoby moim zdaniem dobrym posunięciem przy aktualnej wielkości polskiej społeczności tutaj.

Masz rację, że temat "podsumowanie roku" miał bardzo duże wzięcie ale była to raczej sytuacja jednorazowa. Wydaje mi się że 2 tematy to za mały wybór, czasami trudno jest wybrać z 3 tematów bo każdy ma inne zainteresowania a pisanie na siłę nie ma sensu (przynajmniej dla mnie).
Nie zapominajmy, że głównym celem konkursu jest rozruszanie polskiej społeczności jednak udział nie jest obowiązkowy.

Też bardzo bym chciała żeby konkurs był kontynuowany :)
Jeśli chodzi o napływ nowych ludzi i ciekawych tekstów to nie mamy gwarancji że tak pozostanie (z różnych względów).

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 58642.44
ETH 2294.30
USDT 1.00
SBD 2.44