Tematy Tygodnia #10 - Moje noworoczne postanowienia na rok 2018

Wierzcie mi lub nie, ale nigdy dotąd nie robiłem żadnych postanowień noworocznych. Wolę chyba po prostu działać spontanicznie i nie odkładać niczego na "od nowego roku". Dziś stwierdziłem, że co mi szkodzi, nic w sumie nie tracę, a może jednak mnie to trochę zmotywuje do działania. Kto wie. Stwierdziłem oczywiście, że napiszę o tym posta, a później zobaczyłem nowe Tematy tygodnia i już nie było odwrotu :)

postanowienie-noworoczne2-1024x495.jpg
źródło

Zatem bez zbędnych ceregieli, przechodzę do listy rzeczy, które chciałbym zrobić w 2018 roku:

- Więcej pisać na Steemit - o piwie, Lovcrafcie, dzielić się swoimi zdjęciami - generalnie wiadomo o co chodzi

- W końcu spełnić swoje marzenie i nauczyć się hiszpańskiego

- Jeździć na wycieczki z córką przy każdej nadażającej się okazji, bez tanich wymówek

- Wziąć się w garść, wrócić na siłownię i zrzucić bęben

- Zrealizować swój autorski scenariusz filmu krótkometrażowego

- Więcej grać na gitarze

- Nie popełniać głupich błędów w handlu kryptowalutami

Wystarczy :) Trzymajcie za mnie kciuki - oczywiście sam siebie z tych celów rozliczę za rok!

steemit-1.png

Appreciate the content? VOTE UP, RESTEEM and FOLLOW
@imperfect-one

Sort:  

Za dużo tych postanowień :( Weź co drugie, będzie ok.

Widzisz, a moja żona jak to przeczytała, to stwierdziła, że za mało :P

Trzymam kciuki :)

Podziękował :)

Trzymam kciuki za realizację Twoich planów. Ja muszę w tygodniu pójść na siłkę. Jak będę wytrwały to może dam relację ze swoich treningów i postępów

No ja już ćwiczyłem regularnie, ale potem narodziny córki kompletnie wybiły mnie z rytmu, a jak już miałem więcej czasu, to po prostu lenistwo brało górę. Czas najwyższy to zmienić ;)

Brawo! Bardzo odważnie. Będę kibicować.

Trzymam kciuki! 😀

Przyda się, dzięki :)

Trzymam kciuki i ja :) Jednak to nie wystarczy bo wszystko zależy od Ciebie - powodzenia!

Dokładnie tak! Wczoraj już zacząłem działać, dziś dokładam kolejną cegiełkę i oby tak prawie codziennie udalo się coś zrobić w stronę realizacji tych celów :)

3mam kciuki za wytrwałość w dążeniu do celu.

Postaram się nie zawieść samego siebie :)

Trzymam kciuki! Zwłaszcza za naukę hiszpańskiego :D

Tego się właśnie spodziewałem ;) A może chcesz jakoś pomóc? :)

Jeśli tylko będę w stanie to czemu nie :) W moich postanowieniach noworocznych też pojawił się hiszpański i to na 1 miejscu, więc najpóźniej od przyszłego tygodnia się za niego zabieram :D

Wystarczyłyby jakieś krótkie cykliczne rozmowy po hiszpańsku na czacie na przykład :) Tylko obawiam się, że mój poziom obecny nie pozwala mi nawet powiedzieć co jadłem na śniadanie ;)

Myślę, że to dobry pomysł, a poziomem się nie przejmuj, bo mój po prawie 3 letniej przerwie jest pewnie niewiele lepszy :P

Zobaczymy :) Dziś trochę sobie poodświeżałem, jak poczuję się na siłach to możemy coś próbować :)

'Wziąć się w garść, wrócić na siłownię i zrzucić bęben' - ulubione postanowienie i zarazem moje wlasne :)

Mi się już to udawało, tylko po narodzinach córki się tak rozleniwiłem, że szkoda gadać ;)

You got a 0.51% upvote from @upme requested by: @imperfect-one.
Send at least 1.5 SBD to @upme with a post link in the memo field to receive upvote next round.
To support our activity, please vote for my master @suggeelson, as a STEEM Witness

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 58805.73
ETH 2642.82
USDT 1.00
SBD 2.45