You are viewing a single comment's thread from:

RE: IDEAŁ DZIEWCZĘCEJ URODY

Nowe lalki są prześliczne :) Tak właśnie powinny wyglądać!
Świetny artykuł @rozku, fajnie że trafiłaś na "te lalki" :)

A wiecie że kobieta, która stworzyła lalki Barbie, była polskiego pochodzenia? ;) Pewnie nie przypuszczała że wywoła tak wielką rewolucję...

Sort:  

dziękuję @grecki-bazar-ewy! 😊

mówisz o tej Ruth Handler?
noo! ja nie wiedziałam!
dowiedziałam się dopiero po lekturze tego artykułu, co go tam wyżej podlinkowałam.
podobnie jak nie wiedziałam wcześniej i tego, że pracowała ona nad pierwszymi protezami piersi dla kobiet po mastektomii.
ciekawa i mocna była z niej kobieta. fiufiu.

Tak, o nią mi chodzi.
O Ruth i Jej lalce miałam zajęcia na socjologii podczas studiów podyplomowych. Barbie podobno zapoczątkowała modę na cycate blondynki z wydętymi ustami tudzież na operacje plastyczne.

Dobrze wiedzieć że ktoś przywraca lalkom "normalny" wygląd, może i kobiety się opanują a mężczyźni będą im kibicować :)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 58940.53
ETH 2638.80
USDT 1.00
SBD 2.49