You are viewing a single comment's thread from:

RE: Temat tygodnia #11 - TOP TEN: Kosmiczne filmy science-fiction

in #tematygodnia7 years ago

Najpierw wyjaśniasz jak powinno się definiować gatunek science fiction, a następnie na numerze jeden ustawiasz Star Wars, które są przesycone siłami nadprzyrodzonymi. I żeby była jasność to ja jestem jak najbardziej za Star Wars :) A tak w ogóle to było jeszcze kilka genialnych filmów s-f: Blade Runner, Dystryk 9, Incepcja, Mad Max, Kod nieśmiertleności...

Sort:  

Tak, w Gwiezdnych Wojnach jest wiele sił nadnaturalnych, ale przecież jest też tam masa przyszłościowej technologii, którą być może w rzeczywistości kiedyś opracujemy. Jak dla mnie Star Wars to jest sci-fi. A Blade Runner, Dystrykt 9, Incepcja, Kod nieśmiertelności, poza Mad Maxem, znam i również uwielbiam. Jednak ich akcja dzieje się na Ziemi, a ja w tym rankingu skupiłem się na filmach, których przynajmniej część akcji rozgrywa się poza naszą planetą.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 59428.91
ETH 2657.45
USDT 1.00
SBD 2.50