Sort:  

Jak poprawią im pozycje szermiercze na obrazku... :) Wypad jest akcją ataku a oponent na obrazku wykonuje unik. Gdyby wykonał riposte pozycja wygladałaby np. tak

riposta.jpg

Steemit, to miejsce gdzie wiedza kapie nawet z odpowiedzi na żarty. :) Nie uświadamiałem sobie tego , o czym napisałeś, ale faktycznie.

Znajdź mi ładną i dużą grafikę na darmowej licencji, będę wdzięczny :)

Już jesteś mi wdzięczny, że podchodzę z dystansem i poczuciem humoru do takich niuansów. :) Co Wy macie z tym szukaniem grafik? Weź kredki i narysuj :) Będę pierwszym, który się zachwyci :) i nie czepiam się obrazka a jedynie go komentuję w żaratach i w odpowiedzi na żart. Nie przeszkadza mi kwestia techniki. Jestem dużym chłopcem i rozumiem, że ważne jest przesłanie tekstowe jakie ma wspierać a nie jego aspekt "techniczny".

Chcę wykorzystać fakt, że umiesz odróżnić ripostę od pozostałych rzeczy i może podrzucisz coś, co będzie bardziej zgodne z tematem :)

Czy któreś z tych dwóch jest ripostą?

Oba obrazki przedstawiają ripostę. :)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 65762.16
ETH 3485.95
USDT 1.00
SBD 2.50