You are viewing a single comment's thread from:

RE: Tematy Tygodnia (#temaTYgodnia) #12: podsumowanie i głosowanie

DZIĘKUJĘ wszystkim! Naprawdę jestem zaskoczony i wręcz wzruszony, że się udało. Super zabawa taki konkurs, najlepsze jest to, że są tu normalni, ciekawi ludzie, można wiele się nauczyć, nikt nie kłóci się o nic w komentarzach, jak na innych portalach. Sam wiele swoich poglądów zrewidowałem dzięki dyskusji w komentarzach pod swoim tekstem. Jeszcze raz wielkie dzięki! :)

Sort:  

Dziękuję, nie spodziewałem się, że się uda, to było bardzo pozytywne zaskoczenie :)

Wiem co czujesz :) Jak ja wygrałam pierwszy raz to sprawdzałam kilka razy czy dobrze widzę ;)

Tak, przecierałem aż oczy :)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 64821.33
ETH 3466.08
USDT 1.00
SBD 2.51