Sort:  

Bardzo ładnie.
:)

Pozdrawiam
z
Wieży Radości, wieży samotności...

Dzięki!
Oszukujesz - było na końcu zdanie o "Wieży radości, wieży samotności", ale skasowałam. :)

Absolutny przypadek :)
A może ... przeznaczenie.

Obstawiam, że ten sam krąg kulturowy. :)

Ratujesz honor "kręgu", bo w związku z autoripostami nie zdążyłem napisać nic w ramach #tematygodnia ...
Szykowałem gładką ripostę dla @assayer, ale wsiąkło mi część tekstu na stronie i feniks z popiołów zaliczył klapę...

Congratulations @bowess! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of comments

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

Zainteresowała mnie miejsce na zdjęciu, chętnie pojechałbym tam nagrać urban exploration! :D Ogólnie spoko wpis! Pozdrawiam :)

Dzięki! Odkąd technologia pozwala (sieć, zdjęcia, street view), bardzo często a wręcz prawie zawsze po lekturze lub jej trakcie zwiedzam wirtualnie miejsca opisane w książkach. :)

I to jest właśnie dobre wykorzystanie internetu! :)

Takie wiadomości zostają w głowie. Moi rodzice regularnie jeżdżą na wycieczki po Europie i zawsze po powrocie jak pokazują zdjęcia to okazuje się, że oni nie pamiętają nazw wielu miast i obiektów a ja je znam, choć nigdy nie widziałam na żywo. :)

Dokładnie, fajnie jest najpierw zgłębić informacje na jakiś dany temat czy miejsce, a później tam się wybrać i tylko jedynie co powtarzać to: Kurcze, w rzeczywistości wygląda to jeszcze lepiej :D I wiesz co? Od dzisiaj sam będę robił tak jak Ty :D

Jak będę pisać posty o książkach, to zaznaczę, czy miejsce akcji jest fikcyjne, czy na google maps do pooglądania. :)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 64785.95
ETH 3471.44
USDT 1.00
SBD 2.51