Sort:  

Te duże oczy :) hehe :) Sowy są fajne szczególnie, jak kręcą głową :)

Sowy są śliczne.
Zdjęcia zwierząt oczywiście były robione bez lampy i pewnie widać, że płomykówka taka za bardzo ostra mi nie wyszła. A dlaczego? A dlatego, że ciągle się rozglądała, prawo - lewo, góra - dół. :)

Resteemed your article. This article was resteemed because you are part of the New Steemians project. You can learn more about it here: https://steemit.com/introduceyourself/@gaman/new-steemians-project-launch

Bardzo fajnie się czyta Twoją relację :) osobiście raz widziałam sowę wieczorem u rodziców na podwórku.

Polecam imprezy - zwłaszcza rodzicom z dziećmi. Moje były zachwycone, syn wczoraj cały dzień opowiadał (nawet, że śniły mu się te sowy).
Fajnie jest zaobserwować sowy, ale poza płomykówką reszta ma na tyle maskujące ubarwienie, że pewnie w życiu nie raz przechodzliśmy obok drzewa, na którym siedziała sowa, a my nic. :)

:) sama z chęcią wzięłabym udział. Dzieci jeszcze trochę za małe ;)

Na nocsow.pl jest mapa tegorocznych wydarzeń. Jest spora szansa, że ośrodek, który organizował w tym roku, włączy się i w przyszłym.

O w mojej okolicy nawet sporo punktów było :)

Fajna akcja, dobrze że są organizowane tego typu atrakcje.

Muszę obczaić jakie sowy mieszkają na Korfu bo nie raz je widziałam a i słyszę często. Po przeczytaniu Twojego posta postanowiłam jednak bliżej się im przyjrzeć :)

O! Tym bardziej polecam stronę z głosami, bo jak się odzywają, to po tym chyba najłatwiej stwierdzić, które konkretnie.
Może będą puszczyki, płomykówki, no i tak sobie myślę, ze skoro Atenę przedstawiano z pójdźką, to może pójdźki właśnie. :)

Bardzo ciekawa impreza :)

Ogromnie dziękuję za wyróżnienie!

Nie miałam pojęcia, że są takie noce. Na przyszły rok będę się rozglądać za nimi w moim regionie. Dzięki za uczący wpis :)

Dziękuję i gorąco polecam Noce Sów. :)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63101.67
ETH 2588.03
USDT 1.00
SBD 2.74