You are viewing a single comment's thread from:

RE: [RIPOSTA] Nowy hardware dla dzieci Bożych: chrześcijaństwo i transhumanizm

in #tematygodnia6 years ago (edited)

"użyłeś kilku sformułowań, które na przykład transhumaniści mogliby uznać za obraźliwe"

"przypisałeś im emocje, których wcale nie muszą odczuwać"

Chodzi Ci o to:

"Transhumaniści nie znoszą tego, co ludzi krępuje i więzi. Nie akceptują nawet nieuchronności śmierci."

Jeśli tak, to nie ja to przypisałem transhumanistom, tylko taki jest podsumowujący wniosek o transhumanistycznej mentalności, wyciągnięty przez Marka O'Connella na podstawie rozmów z samymi transhumanistami. (przeczytaj akapit pod tym, jaki zacytowałeś). Zob. też jego linkowany pod artykułem tekst.

Co do dalszego rozwoju tematu, to bardzo liczę na głos chrześcijanina tym razem. @buka90 obiecał, że się włączy, może być ciekawie :)

Sort:  

Cały czas mam to na uwadze tylko jakoś ostatnio brakuje mi czasu bo zacząłem praktyki w szkole ale myślę, że do czwartku uda mis się odnieść do tego tematu i przedstawić swój pogląd na tą kwestię.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 61420.98
ETH 3276.21
USDT 1.00
SBD 2.47