You are viewing a single comment's thread from:

RE: TEMATY TYGODNIA 🎉 50🎉 Świadome Macierzyństwo vs Własna scena życia

in #tematygodnia6 years ago

kilka razy usłyszałam już żeby wziąć sobie kogoś do pomocy na te 2-3h w ciągu dnia, żeby się pobawił z dzieckiem a ja w tym czasie będę mogła sobie np. coś porobić w domu, ale moja odpowiedź brzmi nie ma mowy bo maluch co chwilę potrafi coś nowego i chcę z nim być jak najwięcej, uczyć go, bawić się z nim i po prostu być, a jak ktoś miałby mi pomóc to niech pomoże w pracach domowych bo wolałabym do tego kogoś zatrudnić niż do opieki nad dzieckiem. Ale tak jak mówisz różne są sytuacje, ja mam to szczęście, że nie muszę po roku wracać do pracy itp. :))

Sort:  

A właśnie słońce jak Ty się masz? Cieszcie się sobą jak najdłużej. Ściskam mocno xx

Z każdym dniem jest coraz lepiej, to cudny dla mnie czas, ale mój maluszek jest dosyć spokojny i nie broi :) tyle, że bardzo lubi się tulić i czasem przez to ciężko zjeść czy nawet wyjść do łazienki :)))

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.11
JST 0.030
BTC 70820.99
ETH 3797.36
USDT 1.00
SBD 3.46