Celebryta mimo woli

in #tematygodnia6 years ago (edited)

800px-Macroscelides._proboscideus.6869.jpg

Źródło: https://commons.wikimedia.org`
 Autor zdjęcia: Olaf Leillinger

   No zaraz! Ale czy mnie kto pytał o zdanie? Czy ja sprawiam wrażenie kogoś, kto przy ściance się ustawia byle wdzięczniej? Nie pytali. Fotkę znienacka zrobili... jak wypłosz wyglądam. Ogonek sobie, uszy sobie...    No, jakem Krótkouchy do sądu podam!

   Kłóciliśmy się z sąsiadką, mój błąd, nie zauważyłem drania. Żmija jedna refleks ma, to zwiała z sykiem. Ja... jak widać. A pisali w pismach branżowych, że Paparazzi w Afryce nie przeżyją; że tu bezpiecznie... Prawda - guzik.

   Dobrze choć, żem ryjek zdążył zamknąć. Chociaż.... Powinienem wygarnąć temu tam... Olafowi, co myślę o takiej partyzantce. Strzelają obiektywami na prawo i lewo... I potem się tłumacz przed rodziną.

   Znajomi, jadowicie uśmiechnięci, pytają ze współczuciem: " Co Ci to, Ryjkonku, że celebrytą zostałeś? Autograf to można? Zaproś na premierę, prosimy ładnie." Z nerwów futro tracę jak hiena wiosną.

A to i tak troska najmniejsza moja.

   Kobita mi już pod każdy kamyczek zajrzała, z norki całą wyściółkę wywaliła; na twardym spać muszę, wilka dostanę jak nic...    Nie troszczy się o mnie, nie przejmuje. Nie wzrusza ją wzrok mój uważny, wąsików nie chwali...   Stoi mi nad głową i warczy: "Pieniądze! Gdzieś pieniądze schował gadzino!"

Do ssaka... GADZINO?

   Olaf, Śmolaf...
Jak ja cię kiedyś dorwę w kącie, to zobaczysz...   Filtrem wyostrzę, na Insta wrzucę... I tłumacz się potem swoim, tłumacz się!.

Żebym ja tylko wiedział, gdzie cię szukać...`

Post zgłaszam do Tematów Tygodnia #19 - temat 1 "Ryjkonos Krótkouchy"

Sort:  

Po raz pierwszy ktoś tak oryginalnie potraktował temat. Z punktu widzenia ryjkonosa. Obrażonego ryjkonosa.
Póki co tylko komentarz, upvote za kwadrans.

To taki trochę żart bo na ryjkonosach nic się nie znam. Z tych postawionych na sztorc uszu mi się cała reszta urodziła i szczerze się boję czy post spełnia kryteria tematyczne. Powinien być merytoryczny a nie fabularyzowany. dzięki za głos. :)

A to zaskoczenie... Ja myślałam, że ci celebryci, to sami się pod kamery pchają, ustawki różne robią itp. A tu? No nie wierzę :)

Nie w Afryce ;)

Zagadka: co On ma wspólnego z Rybnikiem?

Eeee... jeho babićka byla s Chrzanova? :D

Jeszcze dwie próby :)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 60531.60
ETH 2905.83
USDT 1.00
SBD 2.33