Vánoce, Vánoce přicházejí

in #tematydne4 years ago (edited)

christmas-tree-1149619_640.jpg

Tak už se to zase blíží po roce, budou Vánoce..
Ať už je milujete, nebo skoro nesnášíte, nebo jen přežijete, nelze tomu uniknout. Já osobně patřím k těm, kteří prostě Vánoce milují.
Ano, vždyť jsou to ty nejkrásnější svátky v roce. Ale, neříkám že se nenajde na těchto krásných svátcích, či kolem nich něco, co mě štve. Reklamy nemusím celkově, ale před Vánoci je to snad ještě horší. To je "black friday" a nejrůznější vánoční akce. Já přeci jen vybírám dárky dle toho na co mám, co se mi pro koho hodí a líbí a ne podle toho, co mi kdo vnucuje.
Tradičně přibyde více práce v zaměstnání i doma, pečení cukroví, nákupy dárků a shánění stromečku, to už je klasika.
Jako to malé dítě se vždycky těším, co si nakonec pod tím stromečkem rozbalím a čím mě mí nejbližší překvapí. Ale stejně tak se těším, jak jsem se trefila ve výběru dárků já a nakolik svým výběrem potěším. A stejně tak vidím Vánoce v tom, že si dám zase pár nezdravým dobrot, nacpu si břich a pak u pohádek (které vidím i po 150) si budu užívat tu atmosféru. Že to ani letos asi nebudou bílé Vánoce, s tím už jsem tak nějak smířená.
A když utichne to předvánoční šílenství, všichni se na chvilku zastavíme, vydechnem a snažíme si užít aspoň trochu tu atmosféru a pohodu. Možná trochu bilancujeme, což se se závěrem roku taky tak nějak nabízí.
A i s ohledem na to, mi přijdou Vánoce taková ta oslava na konec, ta pomyslná třešnička na dortu, když už celý ten rok končí.
A tak se i letos stresuju, těším a všechno dohromady :)

christmas-cookies-2918172_640.jpg

A protože už delší dobu tady nebylo vyhlášeno žádné nové téma týdne, pokud mi to projde, dovolila bych si vyhlásit nové týdne já. A to téma zní : moje Vánoce

Napište cokoliv, jestli se těšíte, stresujete, nebo ty Vánoce už nemusíte. Jak je prožíváte, nebo jak si zrovna ty letošní představujete. A kdyby to bylo pro vás příliš neuchopitelné, tak třeba napište nějakou vlastní bilanci tohoto roku. Toto téma týdne nechám až do neděle 22.12.2019.
A protože je tu nováček, který si vede dobře a píše jeden článek za druhým, pověřuji dalším témátem : @garygeo1

Foto: pixabay

Sort:  

Fajn, za mě téma přijato :-*

Congratulations @krakonos, you successfuly trended the post shared by @zenuska!
@zenuska will receive 0.30256538 TRDO & @krakonos will get 0.20171025 TRDO curation in 3 Days from Post Created Date!

"Call TRDO, Your Comment Worth Something!"

To view or trade TRDO go to steem-engine.com
Join TRDO Discord Channel or Join TRDO Web Site

Tak na ty vánoce. !Svařák se zde nevede, tak aspoň
!BEER a něco k zakousnutí !trdo :-D

Congratulations @bucipuci, you successfuly trended the post shared by @zenuska!
@zenuska will receive 0.15129788 TRDO & @bucipuci will get 0.10086525 TRDO curation in 3 Days from Post Created Date!

"Call TRDO, Your Comment Worth Something!"

To view or trade TRDO go to steem-engine.com
Join TRDO Discord Channel or Join TRDO Web Site

Děkuji :)



Hey @zenuska, here is a little bit of BEER from @bucipuci for you. Enjoy it!

You got voted by @curationkiwi thanks to petecko! This bot is managed by KiwiJuce3 and run by Rishi556, you can check both of them out there. To receive upvotes on your own posts, you need to join the Kiwi Co. Discord and go to the room named #CurationKiwi. Submit your post there using the command "!upvote (post link)" to receive upvotes on your post. CurationKiwi is currently supported by donations from users like you, so feel free to leave an upvote on our posts or comments to support us!
We have also recently added a new whitelist feature for those who would like to support CurationKiwi even more! If you would like to receive upvotes more than 2x greater than the normal upvote, all you need to do is delegate 50 SP to @CurationKiwi using this link.

This post has received a 3.13 % upvote from @drotto thanks to: @curationkiwi.

Moc hezky zpracované.
Ty jo, tak to díky za štafetu. Zkusím vymyslet nějaké téma. :-)
!trdo

Congratulations @garygeo1, you successfuly trended the post shared by @zenuska!
@zenuska will receive 0.00792788 TRDO & @garygeo1 will get 0.00528525 TRDO curation in 3 Days from Post Created Date!

"Call TRDO, Your Comment Worth Something!"

To view or trade TRDO go to steem-engine.com
Join TRDO Discord Channel or Join TRDO Web Site

Děkuji a věřím že to zvládneš ;)

třeba už konečně něco napíšu... :)

Congratulations @zenuska, your post successfully recieved 0.46179114 TRDO from below listed TRENDO callers:

@krakonos earned : 0.20171025 TRDO curation
@bucipuci earned : 0.10086525 TRDO curation
@garygeo1 earned : 0.00528525 TRDO curation


To view or trade TRDO go to steem-engine.com
Join TRDO Discord Channel or Join TRDO Web Site

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 64513.75
ETH 3146.11
USDT 1.00
SBD 3.95