Sloučené téma týdne: Spolupráce a výročí

in #tematydne6 years ago (edited)

Po delší době a klasicky že nějak nestíhám, se opět chci zapojit do tématu týdne. Bohužel, jsem jedno téma týdne propásla a tak bych se k němu ráda vrátila a spojila i s novým tématem týdne. Aspoň já si myslím, že se tato témata dají spojit ;)

family-2112266_640.png

Spolupráce? Co si pod tímto pojmem vybavím? Spolupráce je podle mě o tom, že to není o jednom člověku, ale o týmu. Lidé, kteří spolupracují a každý do toho dá něco svého. Je to jako když splétáte lano z jednotlivých provazů. Každý provaz je součástí celku i když zůstává zároveň jednotlivým provazem. Čím více provazů a čím lépe se spletou dohromady, tak je lano pevnější a kvalitnější. Spolupráce je i o tom, dát do spolupráce něco svého a zároveň být součástí celku. Je to umění naslouchat druhému a přijímat i nápady a názory druhého, mít k nim stejnou úctu, jako ke svým. Příkladů spolupráce zažijeme v běžném životě asi hodně. Od stavění báboviček na pískovišti, přes opisování ve škole, až po spolupráci ve firmách a pracovištích. Slovo spolupráce je i synonymem slova partnerství. A partnerství je krásným příkladem spolupráce. I životní partneři se vlastně učí spolupráci, protože jen tak mohou vytvořit kvalitní a vyvážené partnerství.

team-3393037_640.jpg

Výročí. To je vlastně oslava trvání něčeho (minimálně pro nás) hodnotného. Slaví se výročí založení nějaké firmy, výročí významné údálosti a další. Výročích existuje celá řada a nedokázala bych je ani všechny pojmenovat :)
A já tu dnes chci poděkovat mému úžasnému mužíčkovi, za to, že se mnou skvěle (už téměř pět let spolupracuje). A k našemu výročí mu popřát, ať se nám daří minimálně tak dobře, tak jak se máme teď a ať je nám spolu stále stejně dobře.
A v neposlední řadě děkuji za krásnou spolupráci i inspiraci celé steemitácké partě :)

foto: pixabay

Sort:  

:-* Děkuji, s tebou se mi spolupracuje vždy skvěle ;-)

Taky občas dostanu inspiraci v té partě jak píšeš :-) Třeba v soutěži o paní krtečkové, ta byla fajn.

Paní krtečková byla super ;)

Jsem zvědav, který příběh to vyhraje :)

to já taky :)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62837.64
ETH 2542.11
USDT 1.00
SBD 2.65