Shrnutí tématu týdne

in #tematydne6 years ago (edited)

Téma týdne je za námi a mě moc potěšily vaše články a způsoby, jak jste se na dané téma zamysleli a rozepsali.
Inspirace je moc hezká věc a mě se líbí, že tady inspirace lidem nechybí. Nedostatek času, kvůli pracovnímu vytížení mi brání být více součástí a mít více článků.. No do konce roku to lepší už nebude (spíš naopak), ale jakmile budu mít volněji, budu se ráda článkům víc věnovat.

fall-leaves-3744649_640.jpg

Předávka tématu týdne se nepovedla a tak pokud máte někdo nějaký návrh, můžete se toho ujmout. Já vám zatím přeji hezké podzimní dny ;)

terminalia-catappa-2137221_640.jpg

Foto: pixabay

Sort:  

Téma týdne se ti povedlo, setkalo se s hezkým úspěchem a i já jsem se rád zapojil ;)

Ohledně nového tématu, tak už se přihlásil @bucipuci a jeho spolupráce, tak už téma týdne máme, díky ti! :)

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 62934.09
ETH 3118.65
USDT 1.00
SBD 3.85