minulost

in #tematydne5 years ago (edited)

@hairyfairy byl nanominovaný na nové téma a příjde mi docela zajímavé, nicméně náročné na výběr období.
Já osobně jsem ráda, že žiju v době v které žiju. Jsem zhýčkaná a jsem ráda za technologický pokrok, který se tu odehrává v mnoha vědních oborech.
Takže já bych nejraději přeskakovala v průběhu let a ráda bych tam fungovala jen jako pozorovatel a neučastnila se života v té dané době, kterou bych si vybrala, spíš bych si vybrala s kým bych tu dobu trávila. Ráda bych těm lidem koukala pod ruce a sledovala jejich práci, nebo bych se ráda účastnila jako pozorovatel určitých milníku naší historie, abych měla lepší povědomí o určitých událostech, které mám dejme tomu v mlze. Přecejen dějiny píšou vítězové.
Rozhodně bych ráda žila v době 5.stol. př.n.l v Číně. , pak 4.století př.n.l v Řecku, pak by mě zajímala Itálie 15.století a Španělsko 13. století.
Dále by mě zajímala doba počátku 20 století na Trinity v Cambridgi a následoval by rok 1961 v USA.
Ale kdybych si skutečně měla vybrat a musela bych si vybrat, tak přestože to byla příšerná doba, tak vyprodukovala poměrně velké množství velmi zajímavých lidí a oběvů, takže počátek 20.století a rozhodně bych všechny ty lidi ráda znala...
A ještě mě tak napadá, že by bylo super být na Velikonočním ostrově v době, kdy tam naservírovali Moaie:) A když to tak píšu, tak mě napadá mnoho mnoho dalších období a lidí, na které si teď v hlavě upamatovávám. Třeba teď mi proběhl hlavou prof. Mudr.Jan Janský . A proč? Protože některé věci berem tak nějak automaticky, jenže bez takových lidí jako byl Janský by to bylo pořát dost vabank a to ve všech možných oborech.

Jako omlouvám se, že mi utekly myšlenky:)

Sort:  

To by se mi taky líbilo, být cestovatel v čase ;-)

Kdo by o to nestál že:)

Doba italské renesance zní jako něco, co bych asi také chtěl zažít :-)

Mnooo:) myslím si, že docela obohacující období.)

Congratulations @maajaanaa! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You made more than 500 comments. Your next target is to reach 600 comments.

Click here to view your Board
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 61641.91
ETH 2997.57
USDT 1.00
SBD 3.45