[temaTYgodnia]#7 "Jesteś na tyle interesujący, na ile głębokie są twoje zainteresowania"

in #temattygodnia7 years ago (edited)

Witajcie
W tym tygodniu postanowiłam wziąść udział w #temaTYgodnia# i przyłączyć się do pisania na jeden z dwoch wybranych przezemnie tematów. Długo z wyborem nie musiałam się zastanawiać, wystarczyło złożyć kilka myśli w jedną całość i wsiąść do pociągu, w którym ten post teraz powstaje.

Czym jest HOBBY ? Każdy człowiek odbiera słowo hobby w inny sposób. Dla niektórych hobby jest to po prostu czynność, którą wykonuje dla tzw. "zabicia czasu", inni zaś postrzegają pasję jako cel w życiu do którego dążą, sposób na
wyrażanie siebie, podniesienie kreatywności obniżenie poziomu stresu, a także spędzenie wolnego czasu w fajny i użyteczny sposób.

****JESTEŚ NA TYLE INTERESUJĄCY, NA ILE GŁĘBOKIE SA TWOJE ZAINTERESOWANIA****

Voilá I tak się rodzi pasja.

Myślę, że osobiście mam bardzo dużo pasji.
Robię w życiu wiele rzeczy, próbuję wszystkiego i spieszę się powoli:)
Każdy z nas ma hopla, a także i ja mam to, co wprawia mnie w trans.
Jestem niepohamowaną pasjonatką starych mebli. Więcej możesz przeczytać tutaj: https://steemit.com/polish/@pdj85coexist/duck-egg-blue oraz tutaj: https://steemit.com/paint/@pdj85coexist/uzaleznienie-na-ktore-nie-ma-odwyku-czyli-chalk-paint-by-annie-sloan-20171114t10511996z
Dawanie nowego życia meblom stało się moim hobby.

Na zdjęciu kuchnia która została przemalowana farbami chalk paint kolory jakich użyłam to duck egg blue oraz orginal white. Całość została zabezpieczona lakierem.

Mój ostatni projekt który skończyłam na dniach prezentuje się tak:

Zależało mi na tym, aby uzyskać kolor srebra starej monety i chyba wyszło. Krzesła zostały przemalowane farbą Rust-Oleum w kolorze silver na to został położony czarny wosk w ilości do uzyskania zadawalajacego efektu ;)

Do moich mniejszych pasji należą:

W moim życiu obecna też od zawsze była FOTOGRAFIA ponieważ można uchwycić najlepsze chwile. Lubię to robić.

GÓRY Bo w górach jest wszystko co kocham! Nie pamiętam kiedy to się zaczęło, prawdopodobnie w dzieciństwie. Przeszlam wiele kilometrów i poznalam wielu wspaniałych ludzi, zażyłam też wspinaczki, mam niezliczoną ilość wspomnień z tego okresu życia.

SPOTKANIA ZE ZNAJOMYMI lubię tych, którzy mnie inspirują, uczą mnie, zaskakują. To oni sprawiają, że chce mi się być lepszą i robić więcej w życiu, biznesie czy tutaj na #steemit# Wielu z nich inspiruje mnie do wymyślania i tworzenia.

FASHION IS MY PASSION
Myślę że do tego zdjęcia komentarz jest zbyteczny

#sorynotsorry#

Największym szczęściem jest mieć pasję! To co robię dostarcza mi wiele radości, pobudza wyobraźnię, wyzwala kreatywność, oraz pozwala odkryć przyjemność tworzenia. Każde hobby ma ogromny wpływ na charakter człowieka. Uczy zarówno odpowiedzialności jak i skrupulatności, że jeśli coś się zaczęło, to trzeba to skończyć. Dziel się miłością do tego co cię nakręca. Dziel się swoją pasją.
Wznoszę toast za wszystkich pasjonatów :)

Namawiam was do spełniania marzeń i podążania za własnym hobby!

Miłego wieczoru dla wszystkich.

Sort:  

No, no, ładna kuchnia.

Ale przepiękne zdjęcie w górach! :)

Dzięki ogromne 😀

Kuchnia rewelacja! :)

Dziękuję bardzo Ewo. Pozdrawiam 😉

Mam jakiś sentyment do starych mebli, taką kuchnię mogłabym mieć :) I ten ogrom szufladek, super!
Pozdrawiam z wyspy Korfu :)

Dziękuję Ci serdecznie za te słowa. To miłe. Ja też uwielbiam starocie, a najbardziej ich stan po renowacji 😉

Tak, po renowacji oczywiście, wtedy dostają nowe życie ;)

Congratulations @pdj85coexist! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

Zgadzam się. Dobrze to ujęłaś. Pasja to szczęście! Dzięki

Dzięki ogromne 😍

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 63595.77
ETH 3415.98
USDT 1.00
SBD 2.49