You are viewing a single comment's thread from:

RE: The Effects Of Digital Twins In The 4th Industrial Revolution

This is a nice walk-through you gave us. With the fabulous techs of AI, IoT, and the Reality Technology coming together along with Machine Learning.. What we would get would definitely be beyond our imagination.

Prototyping and testing would become far far more real and relatable.

Sammy, where we fit de witness all these things first hand na.... Con spons me & you go na

Sort:  

Lol. Spons u go see wetin? Bros, wait d tech go show face for Naija soon :p

Baba, I no de like fake hope jare..Spons us naw naw, mk we sef feed our eyes biko

Nothin do u. Oya begin couple ur bag make we dey make plans to comot :)

Lass Lass... Shame to my village people... Mk I go find this cloth wey I bin de keep since. Let's jand

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.12
JST 0.026
BTC 60313.79
ETH 2889.34
USDT 1.00
SBD 2.47