You are viewing a single comment's thread from:

RE: [Podcast bits #5] Advantages of using Brave browser (not just surfing without ads!)

in #technology6 years ago

Hram sa s nim este len 2-3 dni...clovek si vpodstate vie ale vsetky tie jeho funkcie nakombinovat s add-ons aj v Chrome. Takze neviem, ci pri nom ostanem...mozno ked budem chodit na crypto burzy :D Ale rychlejsi je isto, len skoda, ze nepodporuje extensions..to mi na nom dost chyba

Sort:  

no tak on je dost ve vývoji pořád, ale já ho mám jako jeden z prohlížečů už od první alfa verze :) jo a používám ho celkem...
aby jsi to pochopil, mám 6 prohlížečů každý na jinou práci :) prostě v každém jsou tevřená okna a tak když pracuju v chromu tak mě neruší věci v mé normální serfovací opeře... atd... sice je fakt že notebook čas od času křičí nedostatek paměti :D

Hah, jeden kolega to tiez tak ma...ze kazdy prehliadac na nieco ine..ked si v tom clovek najde system, moze to byt super :) Ja to (nanestastie) valim vsetko jedno cez druhe, bezne 30 tabs otvorenych :D

Ake browsery este pouzivas?

no to bych nedal, můj broser má tak 20-40 oken
a pracovní má tak 20 to už by bylo prostě moc
a pak mám prohlížeč na serfování po "nebezpečnejch" stránkách, kde je vše zakázaný atd... no prostě tak mám víc prohlížečů

opera - number 1.
chrom - práce
firefox
brave
chromium
epiphany - ale to jen občas fakt málo

ještě pak mám nainstalovánou Aurora, a Prohlížeč

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 60035.79
ETH 3187.54
USDT 1.00
SBD 2.45