Team Serbia takmičenje - Makro

in #teamserbia6 years ago (edited)

Juče, posle kiše, izašao sam napolje da fotografišem nešto na temu Makro i imao sam prilike da naiđem na ovo maleno stvorenje. Iskren da budem, nikad nisam video manjeg puža od ovog. Navikao sam se na one odrasle tako da mi je ovaj bio prava retkost da vidim. Uzeo sam ga i postavio na mesta gde bih mogao da vam pokažem koliko je mali i mislim da sam uspeo. :)

IMG_6604-2.jpg

IMG_6611-2.jpg

IMG_6619.jpg

Sort:  

Uočiti ovo divno stvorenjce, videti njegovu lepotu i ovekovečiti trenutak besprekorno. :) Neverovatna nijansa zelene boje posebno oplemenjuje. Divne slike, hvala na deljenju @miroslavrc.

Hvala veliko na divnim rečima, @zoricatech. Bilo je veoma zanimljivo raditi sa ovim malim pužićem. :D

Предивне су слике, преслатко, истопила сам се... :)))
Питам се колико је трајала ова фото сесија?

Hvala veliko. :)
Mogu ti reći, veoma kratko. Mali pužić je želeo da sarađuje sa mnom tako da nikakvog problema nije bilo. Čak se nijednom nije sakrio u njegovu kućicu. :D

Beba puž :) Preslatko! Posebno poslednja fotografija :)

Baš je fotogeničan. :D

World of Photography
>Visit the website<

You have earned 6.50 XP for sharing your photo!

Daily Stats
Daily photos: 1/2
Daily comments: 0/5
Multiplier: 1.30
Block time: 2018-07-28T12:52:27
Account Level: 5
Total XP: 1651.86/3200.00
Total Photos: 151
Total comments: 34
Total contest wins: 15
And have also received a 5.00 percent upvote.

Follow: @photocontests
Join the Discord channel: click!
Play and win SBD: @fairlotto
Daily Steem Statistics: @dailysteemreport
Learn how to program Steem-Python applications: @steempytutorials
Developed and sponsored by: @juliank

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63855.79
ETH 3113.00
USDT 1.00
SBD 4.04