Teamserbia Photocontest Black and white photography

in #teamserbia6 years ago

Par godina unazad fotografišem odbačeni nameštaj... Svaka prilika i mesto gde ugladam odbačen namešaj je zabeležena mojim fotoaparatom. Ovo je jedna od tih fotografija i nadam se skorijem publikovanju te sabrane male kolekcije. Svaka fotografija nosi u sebi pitanje i priču o tom nameštaju i tim ljudima. Praveći paralelu sa ljudskim životom i prolaznosti.
Kao dodatak imam i jednu pesmu o starim odbačenim kesama. Slike su o starom i odbačenom nameštaju ali moglo bi se i o tome pjevati.

Kesa na vjetru

Odnekud noć donese vjetar.
Stare kese počeše da lete,
Znam da je ovo doba kada
Njihovo razgrađivanje vjekovima traje.

Stajao sam i nijemo gledao.
Odbačene i osuđene poletiše
Njihov život ponovo poče.

Vjetar ih nosi od staze do krošnje.
Stare i nove
Velike i male
Crvene, žute, plave
Lelujajući i šušteći značajno.

One stare pričaju mlađim
Šta je sve bilo.
I kako su nekad mnogo čvršće bile.
I šta se sve nije nosilo.
Čak pet kila kropmira i sira i
Još sto nekih čuda.
Pa posle na pranje.

Okače me na balkon, lelujam i šuštim baš kao sada.
Ostarih jednoga dana,
Iz mene ispade neko
Prezrelo voće,
Baciše me u
Trećem gradu od ovog sada.

Od tada
Lutam
Letim i čekam vjetar
Koji želi jedino da me nosi.
Lutam i letim čekajući
Vjekove kadaće proći.

Dvosed na planini 2.jpgDvosed na planini 3.jpgDvosed na planini 4.jpg

Sort:  

Plastične kese su, iako eko- pogane, izuzetno inspirativne. Malo, malo, pa se setim onog filma Američka lepota. Kese na vetru. Umetnost je to, kad ima lepote i u kesama.

@semipermeabile " Umetnost je to, kad ima lepote i u kesama." Lepotu u svemu možemo pronaći kada tragamo za lepotom. :) :) :)

ovo je carski xD imas pogled k'o Bog. :)

prva fotka mi je fenomenalna. a i pokazuje koliko osecaj koji fotografija prenosi zavisi od perspektive koju fotograf resi da prikaze

na sekund sam pomislila da je ovo scena iz Kusturicinog filma i da je kauc na tockice. xD

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62922.70
ETH 2543.02
USDT 1.00
SBD 2.83