You are viewing a single comment's thread from:

RE: Кратки осврт на радове такмичара првог конкурса за кратку причу @Teamserbia

in #teamserbia6 years ago

Evo mene opet - samo nastavite. Baš je ovo priča koja na nivou ideje gazi u nešto što može postati kvalitetan SF. Malo je nekulturno sugerisati, mene je bar to uvek nerviralo, ali ovakav kontekst može biti sjajan za razradu tema koje ozbiljno razmatraju i kritikuju današnji, kako god okrenuli i pokušavali da ubedimo u suprotno - neravnopravan položaj žena. Nego javih se sa toplom preporukom za nešto što može biti zanimljivo - Kraj detinjstva, Artur Klark (ima i vrlo dobra mini serija od tri epizode na netu, Childhood ends - ako već niste gledali, vredi odvojiti vreme).

Sort:  

Hvala Vam, veoma ste zlatni i ljubazni. Međutim, u mojim poodmaklim godinama jedina ambicija mi je da se dobro zabavim i vrlo mi prija što sam deo našeg tima . Osećam se podmlađeno među tako divnim, pozitivnim ljudima. Uživam i pratim razvoj naše zajednice. Naravno, pisaću ja još svašta. Vi ste negde napisali, tj. zapitali ste se šta će biti sa nama na Steemitu za nekih desetak godina. E pa ja se nadam da ćemo se i dalje družiti kroz naše postove i priče. Želim Vam sve najbolje.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 61224.26
ETH 2383.35
USDT 1.00
SBD 2.55