TeamSerbia Photo Contest

in #teamserbia6 years ago (edited)

Jako mi je drago što nam zajednica raste ali i napreduje kako ona zbog nas tako i mi zbog nje.

Fotografije koje prilažem nastale su na različitim lokacijama, tako da ću napisati kratak opis uz svaku.

Prvu fotografiju sam napravila na obali Baltičkog mora. Inače, jako je zabavno gledati National Geographic uživo. :)
Nazvala bih je Steven, Steven Seagull

103.jpg

Druga fotografija je nastala u komšiluku, u kanjonu Nere i Beušnice, prelepom nacionalnom parku. Ovi prizori su vredni pomerenog bubrega na putu ka datoj lokaciji.

106.JPG

I poslednja i teško odabrana fotografija je nastala u Beogradu, ispred Muzeja Jugoslavije. Želim da malo prkosim simetriji

107.jpg

Puno sreće svim takmičarima, ovo će biti nestrpljivo iščekivanje. :)

Sort:  

stiven mi je skroz dobar :)
nadam se da mi neces zameriti, kod ove druge fotke leva strana mi je nekako visak
106.JPG

naravno da necu...samo mi je kvalitet ne deluje isti kad kropujem. al ovako je daleko bolje, slazem se :D mnogo efektinije. hvala
imaj slobodu da uvek iskomentarises, bilo dobro ili ne :)

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.11
JST 0.030
BTC 69828.11
ETH 3825.90
USDT 1.00
SBD 3.55