Out of the Silent Planet - Team Serbia Photo Contest

in #teamserbia6 years ago (edited)

Zdravo svima! Javljam se na jos jedan idejno super konkurs, koji u svojoj reziji organizuje @Teamserbia. Tema je Makro fotografija.

Imala sam zelju da okacim analogne, al jos nisam razvila film, pa cu ih ikoristiti svakako za neku drurgu temu.

Krajnje je evidentno da su za ovaj tip fotografije najbolji modeli insekti i biljke tako da ni ja, ma koliko zelela u ovom trenutku naci neki drugi, necu mnogo odstupati. :) Da tema ne bude Pcela, a ni Cvet, prosarah malo.

Opis za prvu i trecu fotografiju verovatno nije ni potreban, najneznija ruza i najvatreniji kaktus (iglice su ko ziska nekad). A u sredini je portet, koji ja licno posmatram kao makro, jer je i sa takve udaljenosti i napravljen da podleze kriterijumima, uz razne usputne efekte, koje sad da me neko pita kako sam napravila, ne bih umela ponoviti. I u tome vidim neku lepotu. :) I ovim putem molim svog druga @svemirac da mi ne pise u komentaru, fali ti saka. xD

rose.JPG

nina.jpg

DSC_0080.JPG

Sort:  

World of Photography
>Visit the website<

You have earned 6.50 XP for sharing your photo!

Daily Stats
Daily photos: 1/2
Daily comments: 0/5
Multiplier: 1.30
Block time: 2018-07-31T21:51:03
Account Level: 3
Total XP: 694.69/800.00
Total Photos: 71
Total comments: 27
Total contest wins: 5
And have also received a 0.78 percent upvote.

Follow: @photocontests
Join the Discord channel: click!
Play and win SBD: @fairlotto
Daily Steem Statistics: @dailysteemreport
Learn how to program Steem-Python applications: @steempytutorials
Developed and sponsored by: @juliank

  1. Mutna ti je pozadina
  2. Masno joj čelo + loše osvetljenje = katastrofa
  3. Fali ti pola saksije

:D :D :D

lol
pusticu Marka i Sasu na tebe :P

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 57151.22
ETH 3067.19
USDT 1.00
SBD 2.32