Hello Tuesday ! Hi selasa ! Hope you guys Rock today! Love from Borneo Nature city

in #teammalaysia6 years ago (edited)

Hi rakan-rakan steemit,

Hari ini saya ingin bertutur dalam bahasa melayu. Hari ini cuaca agak mendung,Hujan seketika di kepulauan Borneo.
Saya harap semua rakan-rakan saya dalam keadaan sihat sejahtera. Jangan lupa seprti biasa keperluan dalam menjaga kesihatan sangatlah penting. Sekurangnya sehari 2 botol besar air mineral setiap sebotol 1500 ml perlu dalam badan kita.
Bagi meneutralkan asid setelah seharian pemakanan yang bercampur baur.

Baiklah,Isu seterusnya dari saya album #treemyofficial sudahpun di post ke alamat rakan-rakan yang membeli album cd #treemyofficial ini. Ke alamat Kuala Lumpur,Melaka dan Lahad datu sekitar Borneo. Apa yg terdapat dalam gambar ini
adalah sebahagian daripada yang sempat saya gambar dengan pembeli. Mungkin agak lain sedikit cara pemasaran saya.
Satu daripada nya ada bajet yang kurang dlm tempoh ini yang mana cara pembelian cd tree 'cloud and mountain'' ini
dengan cara pre-order.(Pemesanan pembelian melalui bankin dahulu. Setelah Bankin ke akaun #treemy baru lah kami
memproses cd untuk di hantar (post) ke alamat kalian.

Dengan pembelian ini,kami berterima kasih kerana yang menepah cd episode pertama ini tree "cloud & mountain"akan lebih faham untuk episode album kedua yang akan datang.

Apa yang uniknya dalam album ini pertamanya hasil dari gabungan berlainan muzik yang membuatkan rakan-rakan
rasa akan aliran melodinya seiring dengan deruan angin dan laut. Pada pendapat saya muzik tree ini mententeramkan jiwa dan memberi semangat yang kuat untuk para pendengar. Ini juga adalah hasil dari sokongan kalian. Jika kalian tidak menyokong maka tidak juga wujud akan #treemy ini. Apa yang membuatkan anda tertanya-tanya? Lebih lanjut ingin tahu lebih mendalam,belilah album #treemyofficial ini. :)) Hanya RM20 sahaja.

Sokongan anda terhadap #kkmusicscene treemy ini amatlah kami hargai.

Sedikit gambar dari saya :))

Jadi,terus lah menyokong gerakan muda yang sihat dan trending ini. Muzik itu adalah penyatuan kedamaian, Tidak kisah muzik apa sekalipun kita tetap bersatu teguh.!

Sekian dari saya sedikit rangkap penulisan untuk lirik terbaru dari saya jilid ke-dua #treemyofficial episode 2 akan datang.

#ADAMASALALU

Pejam kan matamu kawan ku,
berpijak kah kau masih dbumi nyata,
ku ingin menyanyikan lagu indahnya,

Teringat kan puisi memori dulu,

Apakah yg kau ingin sekarang?

ku mengharapkn kita berjaya ,
walaupun beribu batu perjalanan,
ini
kan ku ingat selalu…

Baiklah kita akan bersambung lagi ke jilid seterusnya
Jika ada kesempatan lagi saya akan update untuk seterusnya dari saya :))

Steemit ! Follow ! Vote !

IMG_2969.JPG

IMG_3014.JPG

![IMG_3063.JPG()

IMG_3075.JPG

Sort:  

Thank you for sharing your posts with us. This post was curated by TeamMalaysia as part of our community support. Looking forward for more posts from you.

To support the growth of TeamMalaysia Follow our upvotes by using steemauto.com and follow trail of @myach

Vote TeamMalaysia witness bitrocker2020 using this link vote bitrocker2020 witness

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63521.22
ETH 3319.09
USDT 1.00
SBD 3.91